הבשורה למטופלי הקנאביס רפואי בישראל

0
1285
צילום: אורית ארנון

יותר ויותר מטופלים בישראל מקבלים היום את האישור לצרוך קנאביס רפואי. מטופלים אלה עוברים לא פעם מסכת ארוכה הכוללת רדיפה אחרי אישורים, פנייה לרופא קנאביס ואיסוף כל התיעוד הרפואי הקיים. אבל בסופו של דבר, כאשר משיגים את האישור המיוחל, מעוניינים לרכוש את המוצרים האיכותיים ביותר הקיימים, למען השמירה על הבריאות. וזהו בדיוק החזון של חברת פארם ירוק בע"מ.

חברת פארם ירוק – חברה שהיא משפחה

פעילותה של פארם ירוק מושתתת על כבוד לאנשים העובדים, ערכי משפחה, שותפות נאמנה ואמיצה עם הספקים, והעיקר – דאגה ללקוחות, למצבם הרפואי ולצרכיהם בעודם זקוקים לעזרתו של קנאביס רפואי כדי לנהל את חייהם. הצוות של החברה עובד לילות כימים במטרה להעניק לקהל הלקוחות שלו פתרונות איכותיים וייחודיים, תוך הענקת חוויית שירות מתאימה ומכירת המוצרים במחירים נוחים, הוגנים ומשתלמים ואספקתם לכל מקום בארץ. כי בפארם ירוק מאמינים שכל מטופל צריך לנהל את חייו בנוחות ובכבוד הראויים לו. 

הערכים מלווים את פארם ירוק באופן יום יומי

פארם ירוק הינה חברה הפורשת את שירותיה ברחבי הארץ מבין בתי מרקחת לקנאביס רפואי בישראל, בית מסחר, חברת שינוע לאספקת פתרונות לוגיסטיים ומוקד הזמנות הזמין ללקוחותיו בכל עת. אבל מעבר לפן המקצועי, לחברה יש גם פן אישי עמוק מאוד. כי כבר מיום הקמתה, מושתתת החבר על ערכים ואינה מתפשרת עליהם. אחד הערכים הבולטים הוא חמלה האנושית. הצוות מודע היטב להשפעתו של הקנאביס הרפואי וליכולת שלו להעניק למטופלים חיים חדשים ולחסוך מהם חיי תסכול וסבל. לפיכך, הצוות עושה הכול כדי להתאים את הטיפול הנכון למטופלים, תוך דאגה אישית ומתן היחס הראוי. שנית, בפארם ירוק פועלים בשקיפות מלאה לאורך כל הדרך, מספקים למטופלים את כל המידע ההכרחי והנחוץ וזמינים לכל שאלה ושאלה. ולבסוף, אין כמו יחס אישי. בפארם ירוק כל מטופל מרגיש שהוא חלק ממשפחה, ולכן הוא מרגיש חופשי לפנות לצוות, להתייעץ איתו ולמצוא בסופו של דבר את הטיפול המתאים. 

מעבר לכך, בבית המרקחת של פארם ירוק ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי קנאביס רפואי איכותיים הכוללים תפרחות ושמנים, בהתאם למרשם הרפואי. החברה פועלת באישור משרד הבריאות והמשטרה, ועומדת בתקנים המחמירים במטרה להעניק למטופלים מוצרים איכותיים באמת.

יתרונות הקנאביס הרפואי שפשוט אי אפשר להתעלם מהם

הקנאביס והתוצרים שלו מכילים שורה ארוכה של יתרונות משמעותיים שאי אפשר להתעלם מהם. אלה רק כמה מיתרונות הקנאביס שכדאי להכיר:

  • הורג תאים סרטניים – הקנאביס לא רק מקל על סימפטומים של חולי הסרטן, אלא גם מסייע במלחמה במחלה עצמה. מחקרים הוכיחו כי הוא גורם לתאי הסרטן להתאבד, וכך גורם להיעלמותם. 
  • מונע התקפי אפילפסיה – צמח הקנאביס מסוגל להפחית את ההתקפים בכ-50%. כך שחולי האפילפסיה יכולים לנהל אורח חיים איכותי יותר. 
  • מפחית מתחים ומרגיע לפני השינה – הקנאביס ידוע כמסוגל להפחית חרדות, ואף מספק שנת לילה טובה יותר לאלה הסובלים מנדודי שינה דרך קבע. וכידוע, אדם שאינו ישן די שעות ביום נתון לעצבנות וחוסר ריכוז ועשוי לפתח בעיות רפואיות שונות. 
  • מפחית תסמיני דיכאון וחרדה – כמויות מדודות ומבוקרות של תוצרי הקנאביס יכולות להפחית דיכאון וחרדה בקרב מטופלים, ולא פעם אף לשמש תחליף לתרופות פסיכיאטריות. 
  • מסייע בהפחתת בחילות – מטופלים הסובלים מבחילות, דוגמת בחילות בעקבות טיפול בכימותרפיה או כתוצאה מתסמונת קדם וסתית בנשים, יכולים למצוא מרגוע בקנאביס המפחית אותם.

לסיכום, ראינו רק כמה מבין התופעות הבולטות שיכול לרפא צמצח הקנאביס הרפואי. אם יש לכם אישור לקנאביס רפואי, כל שאתם צריכים לעשות הוא לגשת לבית המרקחת ולקבל את המוצר המבוקש. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here