כל מה שרציתם לדעת על שיח מדיקל גרופ בע"מ

0
510
זני קנאביס
קרדיט PIXABAY

שיח מדיקל גרופ בע"מ הינה חברה אשר עוסקת בתחום הקנאביס הרפואי ומבצעת גידול של קנאביס רפואי, ייצור של מוצרים שונים ושיווק שלהם. החברה היתה הראשונה שקיבלה הסמכה לגידול תחת תקן IMC – G.A.P שהינו התקן של משרד הבריאות לגידול קנאביס רפואי, ובנוסף, היא מחזיקה גם בתקן הבינלאומי GACP לצורך גידול צמחי קנאביס לשימושים רפואיים.

מחברה אשר היתה עוסקת בגידולים מסורתיים בלבד, לצד החשיפה לשימוש החיובי בקנאביס רפואי הפכה חברת שיח מדיקל לחברה בורסאית מובילה בתחומה בישראל, כולל גם ייצוא למדינות אחרות.

שימוש בקנאביס לצרכים חיוביים

המטרה של חברת שיח מדיקל גרופ הינה לשפר את איכות החיים של המטופלים בקנאביס רפואי ולהציע להם פתרונות ייחודיים ומגוונים לטיפול בקנאביס בהתאם לצרכים שלהם. החברה עוסקת בעבודות פיתוח ומחקר פורצות דרך ועובדת עם בתי חולים, קופות חולים ומעבדות מחקר מובילות על מנת למצוא את החידושים הטובים ביותר בתחום ואת הפתרונות המובילים ביותר וכך להציע לכל אחד ואחת את הפתרונות הייחודיים והנכונים ביותר עבורו.

כיום אלפי מטופלים משתמשים במוצריה של שיח מדיקל וזוכים למצוא את המענה הטוב ביותר למצב הרפואי איתו הם מתמודדים, והמטופלים יודעים כי הם רוכשים מוצרים שהם יכולים להיות בטוחים כי הם הטובים והנכונים ביותר עבורם ומיוצרים באיכות הגבוהה ביותר, תוך עמידה בתקנים המחמירים ביותר והקפדה על כל שלב ושלב בתהליך הייצור.

התקנים של שיח מדיקל

חברת שיח מדיקל גרופ בע"מ עומדת בכמה תקנים:

  • IMC-GMP – תקן של משרד הבריאות הישראלי, אשר נקרא גם נוהל 152, ומפרט את כל הדרוש לגידול וייצור מוצרי קנאביס לשימוש רפואי.
  • IMC-GAP – תקן אשר מתייחס לחוות הגידול והוא מסדיר את כל הנהלים הדרושים לצורך גידול, קטיפה ועיבוד של הנאביס. החוות של שיח היו הראשונות בישראל שהוסמכו לעמוד בתקן זה.
  • ISO 9001: 2015 – תו תקן בינלאומי המבטיח איכות גבוהה של מוצרי החברה.
  • GACP – תו תקן בינלאומי הכולל קווים מנחים לגידול וייצור של קנאביס לצרכים רפואיים.

ליחצו לבירור נוסף על זני קנאביס מומלצים לרכישה בצורה חוקית
עמידה בכל התקנים הללו מבטיחה לכם מוצרים באיכות הגבוהה ביותר לכל שימוש נדרש.

מוצרי החברה

מוצרי חברת שיח מדיקל גרופ בע"מ כוללים קנאביס רפואי בשלל צורות, סוגים והרכבים שונים וכן שמני קנאביס איכותיים. מחפשים מוצר מסויים של החברה? בעמוד זה תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי החברה, לבחור במוצר המתאים לכם ולקבל עדכון מהיר ונוח על בית המרקחת בו הוא קיים במלאי.

כך הרכישה הופכת להרבה יותר נוחה ומהירה ואתם לא צריכים להטריח את עצמכם בין בתי מרקחת שונים עד שתמצאו את המוצר הספציפי המומלץ והנכון ביותר עבורכם. לא עוד סיבובים בבתי מרקחת רק כדי לשמוע שאין מלאי – הכל מסודר ומרוכז עבורכם במקום אחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here