הכל על השתלות שיער

0
161
קרדיט CANVA

עולם השתלות השיער עבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות. היום יש לנו כלים מתקדמים לבצע פעולות אשר בעבר היו קצת כמו מדע בדיוני. אמנם, אנחנו לא בהיכרח יכולים למנוע לחלוטין אובדן של שיער ויש אירועים אשר אין לנו שליטה עליהם. למשל, גנטיקה, מחלות או שינויים הורמונליים חריפים, המעודדים אובדן שיער בריא. אבל, באותה הנשימה, אפשר להגיד באופן חד משמעי כי יש לנו כלים מתקדמים, כדי לשפר את המצב במידה דרמטית. כן, אנחנו מדברים על תהליכים חשובים של השתלות שיער. אם כבר התחלתם להתעניין במושגים שונים כמו השתלת שיער DHI ועדיין אין לכם ממש מושג במה מדובר, אנחנו פה בשביל להסביר הכל. בואו נתחיל עכשיו.

בגדול, אפשר להגיד כי ישנן שתי אלטרנטיבות רלוונטיות

אנחנו תמיד נבצע השתלת שיער באופן דומה. כלומר, אנחנו נפנה לאזור התורם, חלק בגוף בו צומח שיער בריא, אותו נשתיל במקומות החסרים. אבל, קיימים הבדלים בין טכניקות המיועדות להטמעה של שיער בנקודה ספציפית ובכמות קטנה יחסית ובין הטמעה של שיער על קרחות גדולות באופן משמעותי. למשל, השתלת שיער על ידי DHI נחשבת לפעולה פחות פולשנית ויותר עדינה. לכן, אגב, היא תהיה מצויינת אם נידרש לערוך השתלות שיער בפנים. למשל, במקרה של השתלת שיער בזקן.

לעומת זאת, יש לנו את הטכניקה המפורסמת והוותיקה להשתלת שיער FUE. הטכניקה אשר נותנת לנו את הכלים לבצע השתלה טובה ואיכותית, על קרחת גדולה, משום שהטכניקה מתאימה לנו כאשר אנחנו מתכוונים לבצע השתלה בכמות גבוהה. הטכניקה הזו מתחילה עם פתיחה של תעלות הקרקפת ומסתיימת בהטמעה של מספר זקיקי שערה גבוה יחסית.

איך אנחנו יודעים להתאים את הטיפול למטופל

אנחנו עוברים כמה שלבים כדי שנוכל להמליץ על הטיפול הנכון והמתאים:

  1. אנחנו צריכים לדבר עם המטופל ולהבין מה הציפיות שלו: כל אחד מגיע אלינו לטיפול מסיבות אחרות וחשוב לנו לשמוע את כולם ולהצליח לתת את המענה הנדרש בצורה טובה ומקצועית.
  2. אנחנו נציע ללקוח מספר אפשרויות ונקפיד כמובן, להעניק לו את כל המידע הדרוש לו: אנחנו חייבים לקחת בחשבון את מצבו הבריאותי של המטופל, את צפיפות השיערה ושיקולים נוספים. את ההחלטה נקבל ביחד, כמובן, אנחנו נמליץ על פי שיקולים מקצועיים.

מוזמנים לפנות אלינו בכל עת

בקליניקה שלנו, DNG, תמצאו את שמונה השנים האחרונות, שנים בהן הצלחנו לסייע לרבים. נשמח לעמוד גם לצידכם. דברו איתנו עכשיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here