לראשונה בישראל: קמפיין חדש יעודד נשים מגיל 45 לשקול בדיקת ממוגרפיה בהתייעצות עם הרופא. עולה ביוזמת האגודה למלחמה בסרטן בהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות

0
385
קרדיט: האגודה למלחמה בסרטן

לקראת חודש המודעות לסרטן השד שיצוין בחודש אוקטובר: קמפיין חדש יעודד נשים לשקול בדיקת ממוגרפיה בהתייעצות עם הרופא החל מגיל 45. הקמפיין עולה ביוזמת ובמימון האגודה למלחמה בסרטן, הודות לתרומות הציבור בטלוויזיה, בדיגיטל, בעיתונות וברדיו. ההמלצות הבריאותיות בקמפיין היצירתי שהגו בהתנדבות משרד הפרסום גיתם, הן בהתאם להנחיות החדשות משרד הבריאות אשר קובעות כי לצד התוכנית הלאומית לגילוי מוקדם של סרטן השד הכוללת בדיקת סקר יזומה אחת לשנתיים מגיל 50, יוכלו נשים המעוניינות בכך לבצע את הבדיקה כבר מגיל 45 ולאחר בקשה והתייעצות עם רופא המשפחה.
משה בר חיים, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן הסביר כי: "בכל שנה בחודש אוקטובר, אנו יוצאים בקמפיין המדגיש את חשיבות האיבחון המוקדם של סרטן השד שבכוחו להציל חיים. השנה, אנו מתייחסים לביצוע ממוגרפיה בכל שנתיים מגיל 50 ובחרנו להדגיש את זכותה של כל אישה לפנות לרופא שלה ולבקש לבצע ממוגרפיה כבר מגיל 45 בהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות".
סרטן שד הינה המחלה הממארת השכיחה ביותר בקרב נשים בישראל. לכן מאז הקמתה משקיעה האגודה למלחמה בסרטן משאבים רבים בתחום המאבק בסרטן השד, יוזמת ומקיימת פעילויות מגוונות בקרב נשים בראיות, חולות ומחלימות, החל בתמיכה, ליווי, מידע וסיוע וכלה בפעילויות הסברה לעידוד המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם. האגודה למלחמה בסרטן היא ארגון ללא כוונות רווח וכל שירותיה ניתנים לחולים ולבריאים ללא תשלום, הודות לתרומות הציבור בלבד.

קרדיטים לקמפיין: משרד הפרסום: GITAM BBDO, מנכ"ל: ליאור טנר, סמנכ"לית לקוחות: אורית שצברג, מנהלת לקוחות: סתיו שרוני, ניהול לקוח: רועי בנסנג'י, מנהל קריאייטיב: גל פורת, קופי: תום ליבשיץ, אביעד רוזנברג, עדי זוהר, גבי אלקיים, דס שטיין. מנהל הפקה: אלון שמואלוף, הפקה: נועה נורליאן, קריינית: יעל היים. לקוח: האגודה למלחמה בסרטן, מנהלת מחלקת הסברה, מידע וקידום בריאות: דנה פרוסט, מנהלת תחום מדיה: מאיה פלדבלום, מנהל תחום דיגיטל: זיו דוכן, יחסי ציבור: נאוה עינבר.