הלבנת שיניים – פתרון למי שחשוב לו מראה השיניים

0
2010
קרדיט לתמונה: https://depositphotos.com/stock-photos/white-teeth-smile.html?qview=37492247

אין דבר יותר חשוב מחיוך אסתטי. היום, הנראות החיצונית שלנו מאוד מאפיינת אותנו. לכן, כאשר אנחנו רוצים ליצור רושם ראשוני חיובי, בין אם מדובר על פגישת עסקים ובין אם מדובר בדייט, השיניים שלנו תופסות חלק מאוד גדול כאן. כאשר אנחנו מתבגרים השיניים גם הן מתבגרות וכתוצאה מכך הן הופכות לכהות יותר, במיוחד כאשר אנחנו לא שומרים עליהן כמו שצריך, מעשנים, שותים משקאות מתוקים ולא מצחצחים את השיניים בצורה הנכונה. אך אל ייאוש, הפיתרון אינו רחוק. באמצעות הלבנת שיניים נוכל להבהיר את השיניים לצבע הבסיס שלהן, אין מדובר על תהליך ארוך ומייגע אלא על תהליך פשוט וקצר.

 

איפה עושים הלבנת שיניים?

כל הלבנת שיניים צריכה להתחיל אצל רופא מוסמך על ידי משרד הבריאות. יש אנשים שאינם מתאימים לטיפול זה, לכן חשוב תחילה להגיע לייעוץ. הייעוץ במרבית המקומות אינו מצריך בתשלום. לאחר שקיבלתם ייעוץ מקצועי מרופא שיניים מוסמך, תוכלו לבחור בין שתי אופציות. האופציה הראשונה היא לבצע את תהליך הלבנת השיניים בבית, מרופא השיניים תקבלו את החומר הפעיל וסד המתאים לשיניים שלכם. תהליך הלבנת השיניים בבית מתבצעת על ידי הנחת הסד על גבי השיניים למספר שעות, תוכלו לבחור לעשות זאת בכל שעה ביום. ריכוז החומר נמוך ולכן התהליך לוקח מספר שעות. כדי לראות בהבדלים, תוכלו תחילה להניח את הסד על אחת הלסתות בלבד עד לסיום התהליך, כך תוכלו ליצור השוואה בין שתי הלסתות. האופציה השנייה היא לבצע את התהליך במרפאת השיניים. מדובר על תהליך קצר בו את החומר הפעיל רופא השיניים מפעיל באמצעות לייזר או מקור אור, החומר הפעיל נמצא בריכוז גבוהה יותר. חשוב לבצע את תהליך זה אך ורק על ידי רופא שיניים מוסמך ומוכר. זמן הטיפול הינו קצר ועלות הטיפול עולה כ 1,000 עד 1,500 ש"ח.

 

לשמור על השיניים לבנות

הלבנת השיניים אמנם מגיעה לתוצאות בהחלט איכותיות, אך אם לא תשמרו על השיניים כמו שצריך, השיניים יחזרו להיות כהות. חשוב תחילה לשנות הרגלים, אם עד היום לא צחצחתם שיניים בלילה, מהיום תתחילו. הפחיתו בשתייה מתוקה, ואם בכל זאת בחרתם לשתות שתייה מתוקה עשו זאת עם קשית כדי למנוע מגע ישיר עם השיניים. בנוסף, זכרו שכל מוצרי העישון והטבק משאירים לא מעט כתמים על השיניים ופוגעים בהן בצורה בולטת. מומלץ לנקות את השיניים עם חוט דנטלי, הקפידו על צחצוח שיניים לאחר כל ארוחה והימנעו ככל הניתן ממאכלים מסוכרים.

 

חשוב לציין

הלבנת השיניים אינה מומלצת לילדים שגילם הוא פחות מ 18. ברוב המקרים, האנשים המגיעים אלינו לביצוע הלבנת שיניים נמצאים בגילאי ה 30 ומעלה. אם אתם הורים לילדים, הנחילו להם כבר מגיל קטן את החשיבות שיש בשמירה על השיניים. ידוע שטיפולי שיניים הינם הכי כואבים והכי יקרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here