מהתקף אסטמה לסיור במסוק של מגן דוד אדום

0
743

איתן גרוסי בן ה-5 משדרות, מכיר כבר בגילו הצעיר את הניידות לטיפול נמרץ של מד"א ואת בתי החולים – בשל אשפוזים חוזרים הנובעים ממחלת האסטמה ממנה הוא סובל. לאחרונה, בעת שסבל מהתקף אסטמה חריף, הוזנקה לביתו ניידת טיפול נמרץ של מד"א – בראשות הפראמדיק קובי זלצר.

איתן הקטן שסבל מקושי חריף בנשימה, חשש מדקירת המחט, מהתרופות ומהצינורות של מסכת החמצן, אשר נדרשו להליך הטיפול. כשפראמדיק מד"א קובי פגש את איתן – הוא פעל ברגישות יוצאת דופן ובסבלנות יתרה, על מנת להנגיש לאיתן את הטיפול בצורה נעימה ורגועה ככל הניתן. לאחר שאיתן שב הביתה מבית החולים – יצר קובי קשר עם משפחתו של איתן והזמין אותם ליום כיף באמבולנס ובמסוק מד"א-להק בשדה תימן, על מנת ליצור חוויה מתקנת לאיתן ולגרום לו לחייך.

עמית גרוסי, אמו של איתן, סיפרה: "הזעקנו את מד"א בגלל מצוקה נשימתית קשה של איתן והגיע אלינו קובי. ברגע שהוא ראה את איתן – נוצר חיבור מיידי, וקובי דאג להרגיע אותו והיה סבלני ורגיש. כשהגענו לבית החולים, קובי הבטיח לאיתן חוויה מתקנת ואכן כעבור כמה ימים – פתאום הטלפון צלצל וקובי הזמין אותנו לביקור במד"א".

על החוויה יוצאת הדופן, הוסיפה: "כשהגענו לשדה תימן, קובי ערך לנו סיור מקיף שכלל את המסוק של מד"א ואת האמבולנס. הוא עשה הכל על מנת להפגיש את איתן, הפעם בתזמון רגוע ונעים, עם הציוד הרפואי שבשימוש מד"א על מנת להפיג את החשש ולהקל עליו בטיפול שיקבל בעתיד. אנו רוצה להודות לקובי ולאחל לו שתמיד ימשיך לפעול בדרך מעוררת השראה". איתן בן ה-5 סיפר בהתרגשות "שמחתי מאוד לראות את המסוק של מד"א מבפנים, זו הייתה חוויה מיוחדת מאוד."

קובי זלצר, פראמדיק מד"א סיפר: "כשנכנסתי לבית של איתן ראיתי ילד מקסים עם חרדה מובנת מאוד מדקירות ומזרקים. טיפלתי בו ברגישות וסבלנות, ממש כאילו הוא הבן שלי והצעתי למשפחה חוויה מתקנת לאחר השחרור מבית החולים. שמחתי מאוד שהם הגיעו וערכתי להם סיור במסוק ובאמבולנס שלנו, העיניים של איתן נצצו וזה ללא ספק שיפר את החוויה שלו. אני מאחל לו בריאות איתנה ובעיקר – שניפגש בעתיד רק בנסיבות משמחות בלבד".

 

צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here