לרענן את  מראה פנים ללא ניתוח- זה לגמרי אפשרי

0
282
קרדיט: freepik

ככל שתוחלת החיים שלנו עולה ואנחנו נשארים במצב חיוני וטוב שנים רבות יותר, אנחנו מודעים יותר למראה שלנו ורוצים שיהיה תיאום בין התחושה הפנימית והאנרגיות לבין העטיפה החיצונית. לצערנו, אורח החיים המודרני דווקא לא ממש לטובתנו בעניין הזה.. תזונה לא בריאה, אורח חיים לא פעיל ובכלל זיהום משפיעים לא לטובה על העור שלנו, והדבר מתבטא במיוחד בעור הפנים. למזלנו, הרפואה והטכנולוגיה מתקדמות כל הזמן והיום יש שיטות טיפול יעילות ופשוטות שבעזרתן ניתן לעשות טיפול 10000 משמעותי לעור הפנים. מדובר על טיפולים שנעשים במסגרת מכון קוסמטיקה מקצועי ולא במסגרת ניתוח. במכון הקוסמטיקה סבטלנה קוסמטיקס בניהולה של סבטלנה ריימן, קוסמטיקאית פרא רפואית, תקבלו טיפול במגוון שיטות שהמקום מציע.

קיבלתם מראה נפול? יש פתרון מעולה

אחד הדברים שקורים עם השנים הוא התרופפות העור, מה שגורם גם לנפילת הפנים, לטשטוש גבולות הפנים וקבלת קו פנים לא מוגדר. אמנם נפילת קו הפנים היא תופעה טבעית שמתרחשת בגלל אחד הכוחות החזקים שיש- כוח המשיכה, אך היום יש כלים להתמודד עם האתגרים שמציב לנו הטבע ולא מדובר על כלים מסובכים מדי כמו בעבר. אם בעבר היה צריך ניתוח להרמת הפנים, היום יש דרכים לעשות הרמת פנים ללא ניתוח, מה שגם לא מצריך את כל מה שכרוך בהליך כירורגי כמו ביצוע ההליך במרפאה, עם הרדמה והתאוששות לא נעימה לאחר מכן. הטיפול מתבצע באמצעות מכשיר הפועל על העור, שרירי הפנים וגם מערכת הלימפה ומרים את עור הפנים כך שהוא חוזר למקומו והפנים מקבלות מראה צעיר ורענן.

הפנים נראים במצב כועס? יש פתרון

שרירי הפנים הם הכלי שלנו לבטא לא מעט מהרגשות שלנו. שמחה, פחד, כעס ועצב- כולם באים לידי ביטוי בפנים באמצעות הנעת הפנים בצורה כזאת או אחרת. הבעיה מתחילה כשיש עבודת יתר של שרירי הפנים, מה שקורה בשלב כזה או אחר. עבודת יתר שלהם גורמת להבעות מסוימות להתקבע בצורת קמטים קבועים: קמטי דאגה אופקיים במצח או קמטי כעס אנכיים מעל האף. כשקמטים אלה קבועים הם לא מחמיאים לנו וגם מבלבלים- אנו נראים כועסים  או מודאגים בלי שהתכוונו. הזרקת בוטוקס במצח במידה מדויקת ומתאימה משתקת את אותם שרירי פנים שגורמים לקמטים אלה להיווצר ואז הפנים מקבלים מראה חלק. חשוב לבצע הזרקת בוטוקס אצל קוסמטיקאית מוסמכת כי חייבת להיות כמות מדויקת של חומר שמוזרק וחשוב לעשות את כל הטיפול בצורה מדויקת ביותר.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here