מינויים חדשים במחוז מרכז של מאוחדת

0
2418

ד"ר חן מאיירוף כהן, מונתה לתפקיד רופאת משפחה מחוזית בנוסף לתפקידה כרופאת מרחב דן ומירב נחשון נכנסה לתפקיד מנהלת מרפאת ה' באייר בראש העין

שני מינויים חדשים במחוז מרכז של מאוחדת. ד"ר חן מאיירוף כהן, נכנסה לתפקיד רופאת משפחה מחוזית בנוסף לתפקידה כרופאת מרחב דן. ד"ר מאיירוף החלה את עבודתה במאוחדת בשנת 2014 כרופאת משפחה. היא בוגרת קורס הוראה למדריכים ברפואת המשפחה ושימשה כרכזת קורס רפואה תחומית במסגרת לימודי תעודה ברפואת המשפחה למתמחים באוניברסיטת תל אביב. במסגרת תפקידה המחוזי, היא אחראית על תחום רפואת המשפחה במחוז ועוסקת בניהול שוטף של רופאי המשפחה בענף המקצועי והארגוני גם יחד, בקליטה וליווי של רופאי משפחה חדשים, בפיתוח תהליכים ובפרויקטים מקצועיים באגף הרפואה. ד"ר מאיירוף תתרום לאגף הרפואה במחוז בהובלתה של ד"ר שלי שומילוב.

 

מירב נחשון, נשואה + 3 ילדים, מונתה למנהלת מרפאת ה' באייר בראש העין. היא בעלת תואר ראשון בניהול מערכות בריאות, עובדת במאוחדת מעל 25 שנים וניהלה בשנה האחרונה את מרפאת "שבזי" בראש העין. במקביל לתפקידה כמנהלת מרפאת ה' באייר, תמשיך מירב למלא מקום במרפאת שבזי עד למינוי מנהל/ת מרפאה חדש/ה.

 

לי אורון, מנהלת מחוז מרכז במאוחדת בירכה את השתיים: "נבחרת מחוז מרכז ממשיכה בתנופה. אני גאה על הזכות לקדם את הצוותים שלנו ומברכת את ד"ר חן מאיירוף כהן ואת מירב נחשון על כניסתן לתפקידים החדשים. אני בטוחה כי שתיהן יתרמו רבות לשירותי הרפואה במרחב וימשיכו להוביל את מאוחדת כקופה המעניקה את השירות האיכותי והטוב ביותר שיש"

חן מאירוף, אלבום פרטי
מירב נחשון, אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here