קורס עיצוב שיער – מה לומדים וכיצד בוחרים?

0
632
קורס עיצוב שיער - מה לומדים וכיצד בוחרים?
קרדיט freepik

ספרים ומעצבי שיער הם מבין אנשי המקצוע העסוקים ביותר בתעשיית היופי והאופנה. נשים וגברים בוחרים ללכת לספר לפחות פעם בחודש ויש את הלקוחות הקבועות שיגיעו שלוש פעמים בשבוע לעיצוב שיער בפן או את אלה שיגיעו לגזירת קצוות או החלקה פעם בשלושה חודשים. בכול מקרה כסאות של שפר מצליח תמיד מלאים ולכן יש לא מעט אנשים שרוצים לקחת קרס עיצוב שיער. 

אבל מה לומדים בקורס כזה?

בתחילה חשוב לבחור קורס טוב ומקצועי וכזה שיספק לכם את כל מה שקשור להכרות עיונית ומעשית עם המקצוע. אם אתם רוצים ללמוד את התחום חשוב לבחור קורס שיעזור לכם לקבל כלים מקצועיים ולהתנסות בכל הקשור לתחום החל מייבוש שיער בפן עד התאמת תספורת למבנה פנים או עיצוב שיער לנשים וגברים. 

קורס כזה חשוב שיעזור לכם להשתלב בשוק העבודה בקלות ובתעשיית האופנה ויש לבחור את המקום בו תוכלו להנות מתעודות מתאימות כמו גם הכשרה מקצועית מליווי אישי של צוות מנטורים בכירים בתעשייה. 

קורס טוב יכלול לימוד של סוגי שיער והכרות עם מבנה ועובי שיער, אבחנה של הקרקפת או הדרך לטיפול בשיער דליל, חשוב ללמוד כיצד מבצעים טיפולים לשיקום הטוטאל לוק, תכנית הלימודים מטרתה לאפשר לכם את כל הקשור לכימיה חמצון וגוונים וכדאי שתכירו את הטרנדים החדשים בתחום, את הדרך לאחוז מספריים ופן, את הדרך לייבש או להחליק שיער או לספק תלתלים מושלמים. כדאי לבחור קורס שיסייע לכם להתמחות בתסרוקות הכלה והערב, תספורות, כימיה, עיצוב ייחוד וכו'. 

כיצד בוחרים במקום הלימודים הטוב ביותר?

כשאתם בוחרים את המקום בו תלמדו את התחום – בחרו לימודים שמשלבים הכשרה מקצועית עם ליווי אישי של צוות הדרכה בכיר ומיומן. בחרו ללמוד אצל מנטורים שיש להם ניסיון והתמחות בינלאומיים וכאלה שיכולים להכשיר אתכם ולהפוך אתכם למקצוענים בתחום. מומלץ לבחור מכללה או מוסד לימוד שיש לו סטנדרטיים מקצועיים ומספק תעודות ולימודים אקדמיים אפקטיביים. 

כשאתם בוחרים קורס עיצוב שיער שימו לב כי הלימודים הם גם עיוניים אבל גם מעשיים ומשלבים עבודה מעשית עם דוגמניות שיער ובמספרה עצמה. יש לבחור מקום שיבטיח עבודה לאחר הסיום וליווי בכל שאלה או צורך לאחר סיום הלימודים. 

בחרו מקום שמציע כמות מפגשים בהתאמה אישית ומפגשים שמורכבים מנושאים שונים עם לפחות 50 שעות אקדמיות. וודאו כי שעות הלימוד מתאימות לסדר היום שלכם. 

בחרו מקום שיספק מפגשים למתחילים או מתקדמים שכוללים הכרת סוג שיער ודרך הטיפול בו, הכרות עם כלי עבודה  ואופן השימוש, התאמת תספורות למפנה פנים, חלוקות שיער נכון, גלגול רולים וייבוש בפן, ושאר נושאים. 

בחרו בדיויס ואודי מוסד לימוד שיאפשר לכם ידע על טכניקות לצביעת שיער וגוונים תוך קבלת מיומנויות בסיסיות ומתקדמות לעיצוב, סירוק וגזירה. בחרו מכללה או מקום לימוד שמספקים גם תעודה מקצועית וגם ציוד עבודה בסיסי לספרים. 

באמצעות ידע עיוני ותרגול מעשי שנעשה באמצעות מנטורים בתחום – תוכלו כבר עכשיו לצאת לדרך אל קריירה מצליחה עצמאות או עבודה במגוון מספרות בכול הארץ והעולם. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here