קליניקה להשכרה מתחמים רפואיים בפריסה ארצית

0
1259
קליניקה להשכרה מתחמים רפואיים בפריסה ארצית
קרדיט FREEPIK

מטפלים ורופאים רבים רואים את עתידם המקצועי במגזר הפרטי דווקא, בפתיחה קליניקה פרטית, שתאפשר להם לגלות את הבשורה שלהם לעולם, לפגוש באופן ישיר את הלקוחות  ולקבל מהם באופן ישיר וללא מתווכים את הסכום המלא על הטיפול שהוענק. לפתוח עסק פרטי, ובוודאי קליניקה פרטית לטיפול, הינו מהלך ארוך טווח שמצריך הרבה סבלנות ואורך רוח. בתחילת הדרך, עדיין יש הרבה דברים לא ברורים, שצריכים להיבנות בסבלנות ובעדינות: היכן תהיה הקליניקה? כיצד עלינו לתמחר? כיצד לשווק את עצמנו? למי לפנות? מיהם קהל היעד שלנו? מהו המענה הייחודי שאותו אנחנו נותנים לקהל לקוחותינו? ועוד שאלו כאלו ואחרות. דווקא משום שהדברים אינם ברורים כל כך בתחילת הדרך, יש להיזהר מלקחת סיכונים כלכליים שעתידיים בסופו של דבר להפיל את חלומנו. ולכן מן המומלץ הוא להשכיר קליניקה פרטית, חדר ייעודית לכך, כפי שניתן למצוא ברחבי הארץ. מחיר ההשכרה אינו יקר, יש יכולת גמישות בנושא השעות, כך שזהו הפתרון המתאים ביותר לכל מי שצולח את דרכו לקליניקה פרטית. 

לא רק לטפל

כשמטפל רוצה לפתוח קליניקה פרטית, עליו להבין ולהפנים שמעתה הוא איננו רק מטפל. ניהול קליניקה, כמו כל ניהול עסק פרטי אחר, דורש תחומי ידע ומיומנות רבים: שיווק, ניהול, ארגון עסקי ועוד. כמובן שמדובר על יציאה מאזור הנוחות עבור רוב המטפלים, שלא באו אלא לטפל, ולא להתעסק עם כל מה שמסביב. אך האמת היא שההכרח לא יגונה, וכל פתיחת עסק דורש מיומנות אלו, שבלעדיהם פשוט לא יגיעו לקוחות והעסק לא וכל להחזיק מעמד במבחינה כלכלית.

מי קהל היעד המדויק שלכם?

חשוב מאד לפני שאתם מתחילים לצאת לדרך בכל הכח, לעצור ולהתבונן: מי הוא קהל היעד שלכם? יש לדעת שככל שההגדרה לקהל היעד תהיה מדויקת וספציפית יותר – כך הסיכוי שאותם אנשים יגיעו גבוה יותר. עצם היכולת להגדיר קהל יעד מדויק, גורם לכם להתמחות ולהתמקצע באופן מסוים, שמושך אליו את אותו קהל יעד, ששניכם מדברים בשפה משותפת. קהל היעד המדויק עוזר מאד גם בשביל "לטרגט" (לדוג) באופן ממוקד את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם מתוך הפייסבוק, בקמפיין דיגיטלי מינימלי פלוס.

לפני הכל – מקום

בסופו של דבר, כשכבר יגיע אליכם אותם לקוחות שאותם אתם מחפשים – אתם צריכים קליניקה להכניס אותה אליה. בדיוק מסיבה זו יש קליניקה להשכרה. אפשר גם לקנות קליניקה, אך על פי רוב זה לא מומלץ אלא לאחר שנים רבות של קביעות במקום והתייצבות כלכלית של העסק. יש קליניקות רבות ברחבי הארץ המתאימות בדיוק לטיפול רפואי או נפשי, אנחנו ממליצים שהקליניקה תהיה במקום הנגיש ללקוחות היעד שלכם, וגם לא רחוקה יותר מדי מהבית שלכם. מלבד כל זאת חשוב שהמקום יהיה שקט ונעים, מקום לברכה והרבה הצלחה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here