קנאביס רפואי משלוחים בקלות ויעילות

0
1861
קנאביס רפואי משלוחים בקלות ויעילות
קרדיט תמונה FREEPIK

בשנים האחרונות חלו שינויים משמעותיים ביותר בצריכת הקנאביס בישראל, ובוודאי גם בצריכת הקנאביס הרפואי. אנו עדים ממש למהפכה בהתייחסות המדינה אל הצמח ומוצריו, הניכרת בשינויי חקיקה ואכיפה. כמו כן, בכל שנה יוצאות לשוק חברות רבות המפתחות מוצרי קנאביס רפואי, חלקן מונפקות בבורסה, וגם דרכי השיווק והמכירה משתנות במהירות. דברים אלו נכונים גם לגבי איכות המוצרים ואפשרויות הקנייה, המעניקים הקלה משמעותית לצרכנים הרפואיים.

איכות גבוהה בהרבה מאשר בעבר

התפתחותו של שוק הקנאביס הרפואי איננה בבחינת "כמות על חשבון איכות". נהפוך הוא, כיום כל מוצר בעל הגדרה רפואית מחייב עמידה בסטנדרט מאוד גבוה של גידול וייצור, כאשר השוק מזכיר ממש את שוק פיתוח וייצור התרופות. כך, בניגוד לימים עברו שבהם צרכני קנאביס רפואי נאלצו להסתפק במוצרים "דומים" או "בערך", על כל המשתמע מכך מבחינת ההשפעות הרצויות והלא רצויות, היום ניתן לדעת בביטחון שמדובר באותו המוצר, באותו הצמח, באותו ההרכב ובאותו הריכוז, ולכן גם עם אותה השפעה. יש לציין כי גם מבחינת תנאי הגידול והאחסון יש היום סטנדרטים גבוהים מאוד, למשל מבחינת מניעת זיהומים, סביבת גידול נקייה, שימוש בקוטלי חרקים, הובלה מבוקרת וכן הלאה.

משלוחי קנאביס רפואי

כיום אנשים רבים רוצים לדעת אם אפשר לבצע עבור קנאביס רפואי הזמנה, והתשובה לכך חיובית. עד לא מזמן, אנשים שרצו להזמין את מוצרי הקנאביס במרשם נתקלו במכשולים לא פשוטים, כמו הצורך להגיע למיעוט יחסי של בתי מרקחת שהאווירה בהם לא הייתה מאוד נעימה, הצורך להיחשף במקום לשמור על דיסקרטיות, וכמובן כל הטרדה שביציאה מהבית. לעומת זאת, היום יש כמה בתי מרקחת המתמחים בתחום שמספקים עבור קנאביס רפואי משלוחים בצורה פשוטה וקלה.

ראשית, ניתן להתקשר אל בית מרקחת כזה כדי לבצע עבור קנאביס רפואי הזמנה, ולדבר עם רוקח שמטפל במרשם, מנפק את המוצר הנדרש ובמידת הצורך מספק ייעוץ מקיף. בתוך כך, שליח של בית המרקחת מוודא מולכם את הכתובת ומתאם מועד לאספקה, רק ודאו שהמשלוחים באמת כוללים את אזור המגורים שלכם.

לא משלוחים לכולם

כמובן שאפשר לבצע עבור קנאביס רפואי הזמנה רק למי שיש מרשם. כלומר, מי שפנה לרופא עם הרשאה מיוחדת להנפקת מרשמים כאלו, הבודק אם הפציינט עומד בתנאים של משרד הבריאות. כבר בתום הפגישה ניתן לקבל את המרשם, ולשלם כשלוש מאות שקלים בשנה עבור הרישיון, שאותו צריך לחדש פעם בשנה. בנוסף, אפשר לפנות לרופאים שאינם מוסמכים למתן רישיונות כאלו, והם יפנו עבורכם אונליין אל היחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here