ד"ר טטיאנה סלבקי מונתה למנהלת מרכז בריאות הילד בטבריה

0
339
צילום: דוברות כללית

מינוי חדש בכללית מחוז צפון: ד"ר טטיאנה סלבקי, מומחית ברפואת ילדים, מונתה למנהלת מרכז בריאות הילד בטבריה שהולך ונבנה בימים אלה. מרכז בריאות הילד בטבריה הולך ונבנה וד"ר טטיאנה סלבקי, מונתה למנהלת עתידה לנהל את המרכז. ד"ר סלבקי, בת 54, , נשואה +1 תושבת טבריה.

"נולדתי למשפחה של רופאים. אבי ודודי היו רופאי משפחה והם היוו לי השראה לעסוק ברפואה. למדתי באוניברסיטה לרפואה באוקראינה, סיימתי בשנת 1992 ועליתי ארצה בשנת 1998 עם ניסיון עבודה והרבה ידע. לאחר שסיימתי ללמוד עברית באולפן, נגשתי למבחן לרישיון רופא ועברתי בהצלחה" שיתפה ד"ר סלבקי.

ד"ר סלבקי ביצעה את התמחות במחלקת ילדים א' במרכז רפואי העמק, ובמסגרת ההתמחות החלה לעבוד לבית שאן.
"התאהבתי במטופלי בבית שאן והיה לי ברור שבתום ההתמחות אשאר כרופאת ילדים ועם הקמת מרכז בריאות הילד, ניהלתי את המרכז כ- 7 שנים. לאורך השנים זכיתי ללוות משפחות שלמות. תמיד אזכור את המשפחתיות, הקהילתיות המיוחדת והאהבה ואני שמחה שאני משאירה את המרכז והמטופלים בידיים טובות" סיפרה ד"ר סלבקי.

הילדים הם העתיד שלנו ובימים אלה כללית בונה מול האצטדיון העירוני מרכז חדש לרפואת ילדים ומשפחה, אשר יתפרס על שטח בן 1,500 מ"ר והוא עתיד להיפתח בסוף שנת 2023. המתחם החדש מיועד למטופלי כללית והוא יכלול חניה נגישה ונוחה, חדרי טיפול מרווחים, פינות המתנה נוחות וציוד רפואי חדיש ומתקדם. לאחר פתיחת המרכז הרפואי החדש ואכלוסו, מרפאת רקתי הוותיקה תעבור שיפוץ מאסיבי ותהפוך למרכז לרפואה יועצת של כללית בעיר טבריה.

לדברי ד"ר סלבקי "תחום רפואת הילדים הוא אחד התחומים המיוחדים ומאתגרים ברפואה. רופא ילדים מטפל לא רק בילד החולה אלה בכל המשפחה כולל משברים, חששות ודאגות מרובות של ההורים כלפי ילדיהם. אותי מאוד מספק בעבודתי כרופאת ילדים, הקשר המיוחד עם הילד שבוטח בך ואומר לך תודה".

"אני מברך את ד"ר סלבקי על המינוי ואני מאמין כי הידע והניסיון שלה יתרמו לבריאות ילדים טבריה והסביבה. כללית לא מפסיקה לפתח ולשדרג את מרפאות כללית ברחבי טבריה. בניית מרכז בריאות הילד בטבריה היא חלק מפרויקטים של בינוי, שיפוץ ושפור נראות של מרפאות הקיימות ברחבי המחוז. במרפאת רקתי הקמנו יחידה לרפואה דחופה והמטופלים מאובחנים ומקבלים שירות רפואי בתחומים, ובימים אלה מרפאת שיכון ג' עוברת שיפוץ שכולל שיפור שדרוג התשתיות וחזיתות המרפאה, הנגשת אזור המשרד, שיפוץ חדרי הטיפולים וחדרי הרופאים" מסביר ד"ר מרדכי דיין, מנהל מחוז צפון בכללית.

"אני מזמינה אתכם, ההורים והילדים, להגיע ולהתרשם מהצוות המוכר והאהוב עליכם. אנחנו כאן בשבילכם" סיכמה ד"ר סלבקי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here