בי"ח צרפתי חוגג 125 שנים של פעילות

0
209
צילום: דוברות בי"ח צרפתי

בית החולים הצרפתי בנצרת ציין 125 שנה להיווסדו באירוע חגיגי, נשיא המדינה בירך את הצוות הרפואי.

בשבוע שעבר התקיים אירוע חגיגי לציון 125 שנה להקמת בית החולים הצרפתי בנצרת במעמד מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, ראש עיריית נצרת מר עלי סאלם וראש עיריית נוף גליל מר רונן פלוט. גולת הכותרת המרגשת של האירוע הייתה ברכה מצולמת של נשיא המדינה יצחק הרצוג, שבה הכיר תודה לצוותים הרפואיים בראשות פרופסור נאיל אליאס: "ביה"ח הצרפתי הוא שם דבר במדינה כולה. פיסת היסטוריה של ממש, עתירת היסטוריה ועלילות. מוסד רפואי שמקפיד להתחדש, להתעדכן וכל הזמן בונה עתיד".

בנוסף שלח הנשיא תודה מיוחדת למנכ"ל ביה"ח פרופסור נאיל אליאס על מנהיגותו הרפואית והובלתו המקצועית. מחווה מיוחדת לרגל האירוע, יוזמת ראש עיריית נצרת מר עלי סאלם אשר בירך את סגל בית החולים, הייתה הודעתו החגיגית כי מעתה הכיכר בכניסה לבית החולים תישא את שמו של בית החולים.

בין המברכים הנוספים ששיבחו את בית החולים שזוכה להערכה רבה על תרומתו בתחום הבריאות לאזור, היו מר רונן פלוט, ראש העיר נוף הגליל, משה בר סימן טוב מנכ"ל משרד הבריאות, מנהלי בתי החולים בצפון ואנשי דת. הטקס ננעל בברכתו של מנהל בית החולים הצרפתי פרופ' נאיל אליאס.

פרופסור אליאס הודה לאורחים הרבים ולצוות שלקחו חלק בהפקת האירוע: "אני רוצה להודות לנשיא המדינה על הברכה המרגשת, למנכ"ל משרד הבריאות, למסדר הנזירות הרחמניות ולאורחים הרבים שהגיעו לחלוק כבוד לבית החולים. לסיום כמובן תודתי לצוות המצוין שלנו שנותן מענה מקצועי ואנושי כל השנה וסייע בהקמת אירוע מיוחד זה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here