האם אפשר למצוא מענה לטיפול רפואי בגוף האישה, מחוץ למערך הרפואי הרגיל

0
327
Credit: Canvas

כמה אנחנו רגילות להתעלם מהגוף שלנו, להתייחס אליו בתור עוד 'מכונה' אשר צריכה לספק לנו את הצרכים השונים שלנו במהירות, כל הזמן, מסביב לשעון. אבל האמת היא כי אף אחת מאיתנו היא לא מכונה. האמת היא כי אנחנו, כולנו, חלק ממארג אינסופי של חיים מופלאים, בהם יש לנו את הכוח להתייחס לגוף שלנו בכבוד המגיע לו. טיפולים 'טבעיים', לא אמורים להחליף את הרפואה המערבית בכל נושא. אבל, אנחנו בהחלט יכולות לנצל את החכמה העתיקה לטובתנו ולהיעזר בה, כדי להרגיש טוב יותר. כל פעם מחדש.

על טיפולי פוריות והרפואה המשלימה

טיפולי פוריות, הם למעשה, ניסיון לשנות את מערך ההורמונים הנשי, כדי לעודד כניסה להיריון. לפעמים ההצלחה גדולה יותר ולעיתים, פחות. אבל מה שבטוח הוא כי מדובר על תהליך לא פשוט, אשר יכול לעורר תחושות לא נעימות, לא פעם. טיפולי פוריות טבעיים, הם הניסיון שלנו, להיעזר בכלים חדשים, מהמזרח ומהרפואה הקדומה, כדי לעזור לגוף לשחרר את התקוע ולעודד כניסה להיריון. כאמור, לא מדובר על תחליף לרפואה המערבית, כי אם ניסיון לטפל בבעיה בצורה שונה מעט, מתוך התבוננות בגוף על כל חלקיו.

בהיריון? מזל טוב, מתי טיפלת בעצמך לאחרונה?

היריון הוא תהליך מופלא, את למעשה יוצרת חיים בתוכך. אבל, מתי לאחרונה התייחסת לעצמך כראוי ונתת לך את מה שמגיע לך באמת? אם את בהיריון ואת רוצה להרגיש טוב יותר, עיסוי נשים בהיריון, יכול להיות מענה נפלא, כזה שיכין את הגוף לרגע הגדול. התבוננות בגוף שלך, מגע נעים ומנחם, זה לעיתים כל מה שאת צריכה, כדי שתוכלי לשאת את התהליך המופלא הזה, טוב יותר, בתוכך, בתוך הגוף שלך.

לא רק לנשים בגיל הפוריות

טיפול טבעי בפיברומיאלגיה ובמחלות נוספות, גם אלו תוכלי למצוא, כדי להצליח ולמצוא את הנוסחה המתאימה ביותר עבורך. יש לגוף שלך יכולות שאינך מודעת אליהן עדיין. אבל אלו קיימות בתוכך. את יכולה לרפא את עצמך ואת יכולה למצוא את הנתיב לשימוש באותן טכניקות עתיקות כדי להרגיש טוב יותר. גם אם את לא מתכוונת להיכנס להיריון וגם אם את סובלת מבעיה אחרת.

אנחנו פה למענך

קליניקת 'עטופה באהבה', פותחת את השער למענך, אנחנו רוצות לעטוף אותך בחום ובאהבה, כדי שתוכלי לעבור את התהליך הטיפולי לו את ראויה יותר מאי פעם בעבר.