דברים שחווים משם לא חווים מכאן

0
168
credit Pixabay

מים הם אלמנט משקם ומרפא וזה לא חדש לאף אדם, שמרגיש היטב בתוך המים שהוא שוהה בהם. נולדנו לאחר ששהינו שם ולכן לא פלא שרבים מאתנו חשים נפלא ורגוע בתוך המים החמימים שמקיפים אותנו בבריכת טיפולים כזאת. כשנוספת לכך גישת ריפוי כמו שיאצו רך למי שנמצא דווקא בתוך המים ולא על האדמה, מתקבלת צורת טיפול שיכולה להועיל בכל מקרה שבו המילים כבר מאבדות מכוחן וחייבים לתת לגוף לדבר במקומן. זה בדיוק העיקרון שעומד בבסיסו של טיפול וואטסו זוגי, שאליו באים על מנת לתקשר בדרך אחרת. במקרה כזה, התרגילים והתנועות שעושים בתוך המים כזוגות יכולים להוציא מאתנו דברים שאחרת לא היינו מגיעים אליהם ללא המגע הרך של השיאצו במים והנוכחות הזוגית התומכת. שיטת טיפול כזאת עוזרת מאוד לכל מי שרוצה לנסות שיטה אחרת לטיפול זוגי או אפילו לחיזוק מערכת היחסים המתנהלת בצורה טובה בדרך כלל. טיפה אחרת היא מרחב טיפולי במושב אלמגור בצפון שהוקמה על ידי אורלי גל, מטפלת מוסמכת שמעבירה אתכם את הסדנה לשיקום ולטיפול.

טיפול גם בנשים ובצרכים שלהם

גם אם הריון אינו מחלה זה לא אומר שאין לנשים בהריון צרכים משלהן שיכולים לקבל מענה מצוין בשיטה זאת. דווקא בתוך המים ודווקא בצורה פרטנית ייחודית זאת אפשר להפיק המון תועלת מכל טיפול וואטסו בהריון, גם כשהכל מתנהל כשורה. בין אם אישה כזאת סובלת מכאבי גב בהריון ובין אם היא סובלת ממצוקה רגשית מסוימת בגלל חרדה או מתחים שמקשים עליה בהריון, השהות במים מרגיעה מאוד גם אותה ודרך זה גם את העובר. טיפולים כאלה עוזרים מאוד גם לגוף וגם לנפש ומחזקים כל אחת שזקוקה לטיפול רך ועדין וחיזוק הגוף במים.

השיטה שעוזרת למי שכבר ניסה הכל

וואטסו הוא שיטת טיפול משלימה שמשלבת את השיאצו המוכר והטוב יחד עם השהות המרגיעה במים חמימים. מדובר בטיפול שיאצו במים שכולל נגיעות ומניפולציות גופניות עדינות ורכות, הנעה במים ותחושת ריחוף וציפה שכל אחד יכול להפיק ממנה את המיטב. כל אדם מקבל את מה שהוא זקוק לו מטיפול כזה, שמאזן את האנרגיה בגוף שלו ומשחרר חסמים בסביבה מוגנת ועוטפת מאוד. זה נהדר גם לכל מי שמתקשה לקבל טיפול כזה על האדמה ורוצה ליהנות מטיפולים ייחודיים שיכולים להעניק לו מה שלא קיבל בשום שיטה אחרת מהסוג הזה. טיפה אחרת היא המרחב המוגן שלכם באזור הצפון, לכל מי שרוצה להרגיש טוב יותר מכל בחינה. צלצלו עוד היום 072-3955092

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here