הזמנת הרצאות בריאות מאת ד"ר זילבר

0
208
קרדיט לתמונות FREEPIK

המידע הרפואי או שמא נכנה אותו המידע הבריאותי הקיים ברשת, הוא רב וגדוש. ויחד עם שפע המידע הממתין לנו ולו במרחק של לחיצה אחת, מגיעים גם הסיכונים מטבעו של האינטרנט, לתת לנו מידע שגוי, או נכון בחלקו, ולעתים גם כזה המוטה באופן מכוון לאור מטרותיו השיווקיות. אין אדם שלא יזדהה מיד עם התרחיש הבא: אנו חשים שלא בטוב, ומבקשים להפיג את הדאגה עם תשובה מפורטת. האינטרנט מצדו, ממהר להעניק לנו את התשובה החד-משמעית וזו חורצת את גורלנו מבלי להניד עפעף. מפלס החרדה עולה, ובטח לבטח שהמהלך לא הועיל בדבר.

הרצאות בריאות בגובה העיניים

ד"ר משה זילבר הינו רופא מזה 30 שנים המתמחה באנדוקרינולוגיה ורפואה פנימית. לצד עיסוקו הרשמי, נהנה ד"ר זילבר לחלוק את המידע הרב שצבר עם השנים באמצעות מאמרים המתפרסמים באתרו מעת לעת, וכן דרך שורה של הרצאות בריאות שונות העוסקות בנושאים מרתקים וייחודיים. כל הרצאה והרצאה שופעת בטיפים מעשיים אותם יכולים ליישם המשתתפים כאן ועכשיו, וכן התוכן המוגש בהרצאות מדובר בגובה העיניים ומגובה בדוגמאות מן היום יום, אנקדוטות והומור בריא ומפולפל.

נושאי הרצאות הבריאות

אחת מהרצאות הדגל אותן מציע ד"ר זילבר היא הרצאת בריאות הסוללת את הדרך לאורח חיים מודע יותר ובריא הרבה יותר. הרצאה המסבירה כי מצבנו הבריאותי הוא איננו בהכרח 'גורל כתוב' כי אם החלטה הנתונה בידיהם של כל אחד ואחת מאתנו. ההרצאה מנפצת מיתוסים בתחום הבריאות שהתבססו כ'עובדה', מונה 'קילרים' אותם מבקש ד"ר זילבר להדגיש, ומלמדת כיצד לבסס חיים בריאים יותר. לצדה, מציע ד"ר זילבר שלוש הרצאות בריאות נוספות, האחת מסבירה על המידע הרפואי שבאינטרנט ומנחה כיצד לברור אותו נכונה ולהסתמך על מקורות מהימנים בלבד. כאן נכיר את המלכודות הקיימות ונבין כיצד מזהים נורות אדומות לצד תכנים. השנייה, הינה הרצאה המדריכה כיצד לקרוא את בדיקות הדם נכונה תוך הסתמכות על מידע רפואי מהימן. ההפתעה בקרב רבים היא רבה כאשר מתברר שלא כל חדד חריג בבדיקות, משמעו בעיה בריאותית. ההרצאה השלישית עוסקת ברפואה האלטרנטיבית, והיא מסבירה כיצד לברור נכונה את הטיפולים, מהם הטיפולים אשר בכוחם לסייע, ואילו טיפולים מציגים עצמם כמחוללי ניסים ונפלאות, ובפועל אינם עושים דבר ואף מונעים את קבלתו של טיפול הולם. גם כאן, יכירו המשתתפים נורות אדומות, וייחשפו למידע חשוב ומהותי.

הרצאות פרטניות

לצד הרצאות בריאות אלו, מציע ד"ר זילבר שתי הרצאות הפונות לסוכרתיים, כאשר האחת מסבירה על אופן הטיפול הנכון באינסולין, והשנייה על ארסנל התרופות האדיר אשר קיים בעבור המטופלים במחלת הסוכרת. בנוסף, מוצעות הרצאות בנושאי השמנה ופעילות-יתר ותת-פעילות של בלוטת התריס.

היכן ההרצאות מועברות?

ההרצאות מתאימות למגוון רחב של אירועים ולקהלים רבים ומשתנים. נושאי המפגשים יכולים בהחלט להתאים בעבור הרצאות לגיל השלישי או לדיור מוגן. ניתן גם להזמין את ההרצאות לכנסים, לימי גיבוש וכן למגוון רחב של אירועים מרחבים ועד לחוגי בית מצומצמים.

את נושאי ההרצאה ומשך המפגש, ניתן להתאים באופן אישי בשיחה עם ד"ר זילבר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here