המנטור אופיר הלפרין מוציא לאור ספר חדש בעודו נלחם בסרטן

0
558
צילום: יחצ לימור כרסנטי

אופיר הלפרין, שבעשור האחרון עמד בחזית העשייה של עולם ההתפתחות האישית בישראל, מוציא לאור דווקא עכשיו את "חכמת הדג"- ספר ביכורים חדש ומפתיע. והמסר שלו ברור "יש לי פה שליחות להפוך אנשים לקוסמים של החיים"

לפני כ-5 חודשים התגלתה אצל אופיר הלפרין מחלת הסרטן מסוג לימפומה. דבר אשר לא מנע ממנו לעמול בין טיפול לטיפול, בחריצות מפליאה, על מנת להביא את ספרו "חכמת הדג- אגדה שקרתה באמת" לכל בית, קהילה ומוסד חינוכי במדינת ישראל.

"אני אופטימי מתמיד ומאמין שעוד לא הסתיימה השליחות שלי. המשימה שלי היא לעזור לכל מי שמוכנים ובוחרים לגדול ולצמוח, לאלו שמרגישים תקועים בחייהם, שואלים שאלות ומחפשים תשובות ורוצים לקבל יותר מהחיים האלו, ע"י כך שאני מעניק להם אהבה, מעורר בהם השראה, עוזר להם באמת, יוצר בהם מוטיבציה פנימית להשקיע בעצמם, מעניק להם ידע וכלים רלוונטיים עבורם, ומנהיג אותם להיות מאושרים, שלווים, אוהבים את עצמם ואת החיים שלהם ומשוחררים מדאגות. אני הופך אנשים רגילים לקוסמים בחיים"

מה הספר בעצם מציע ומה ייחודי בו? לדבריו של אופיר הספר מציע פעילות וחוויה משפחתית באמצעות קריאה משותפת ויצירת דיאלוג בין הורים לילדים, המציף תובנות והמלמד את ההורים לאפשר לילדים שלהם ללמוד כיצד לנהל את המחשבות והרגשות שלהם. במילים אחרות, "חכמת הדג – אגדה שהייתה באמת"- הוא ספר העצמה והתפתחות אישית לילדים ובני נוער (וגם למבוגרים בעלי נפש צעירה).

הספר פורש בפני קוראיו מסע של הרפתקאות המבוסס על סיפור אישי שקרה לאופיר הלפרין בדרום ומרכז אמריקה ולוקח את הקוראים להרפתקה קסומה ומיוחדת המשלבת בתוכה נסיעה ביער לעבר ג'ונגל פראי, קופים בעלי פנים לבנות, נחש ירוק ומסוכן, תוכי מקאו יפהפיים, אוקיינוס תכול, חול זהוב, קופים שואגים, נופים מרהיבים וגם מפגש מיוחד עם דג מסתורי – מפגש ששינה את חייו.

בספר נבחרו בקפידה 8 חכמות חיים, המעניקות כלים להתמודדות טובה, נכונה ומקדמת יותר אל מול אתגרי החיים.
"הדג" המופיע בשם הספר, הוא המורה הרוחני שמוביל את הקוראים לאורך כל הסיפור. הסיפור המופלא וחכמות "הדג", הינן גם נקודות הפתיחה לשיח משותף בין הורים לילדיהם- לפעילות משפחתית מהנה, ובו בזמן לשיח פנימי עמוק של כל קורא עם עצמו. בסיום הקריאה ב"חכמת הדג" יהיו בידי הקוראים כלים מעשיים לשימוש בחיי היום יום שלהם. זהו ספר חוויתי ומרתק מצד אחד, אך גם לימודי, פרקטי ושימושי מהצד השני. התועלת מקריאת הספר היא משמעותית ורבה עבור כל קורא.

אופיר הלפרין, בן 51, נשוי ואב ל-3 ילדים, מקיבוץ שער העמקים, אוחז בשלל טייטלים וידו בכל. הוא מרצה, מאמן אישי, מאסטר ב-NLP ומנטור להצלחה בחיים, יוצר תהליך האימון המשולב MMA, מלווה אנשים ליצירת הרצאת השראה, בעברו ליווה את סדנאות "קוד מנצח" של אלון אולמן כעשור, היה מורה למתמטיקה ופסיכומטרי, קצין מודיעין במיל', מרתוניסט וקוסם לילדים.

לאורך השנים נגע והשפיע על חייהם של אלפי הורים, צעירים, בני נוער וילדים. בימים אלה גם משתף מחוויותיו האישיות על המחלה בקבוצת הפייסבוק "פתאום, באמצע החיים….סרטן" ומעורר השראה בחיוביות והנחישות לנצח ולגבור על הכול.

"המחלה נפלה עלי כרעם ביום בהיר" הוא משתף "אני מתמודד עם הבשורה הקשה ויוצא למסע הריפוי שלי. אני חזק ואופטימי ומאמין ברופאים שלי ובחוכמת הגוף שלי. בעוד שנה מהיום אני נקי מסרטן, בריא וחוזר לחיים שלי כפי שהכרתי אותם עד היום".

לסיום, אופיר נחוש להעביר את המסר המרכזי בספר "חכמת הדג": "מי שטוב – טוב לו!" ו"מי שטובה – טוב לה!"
עשו טוב, תהיו טובים והחיים יחזירו לכם את הטוב הזה בעצמה גדולה. 'חכמת הדג' היא חכמת החיים שכדאי לנו להכיר, ללמוד, להבין וליישם בחיים שלנו, ובעזרתה לנוע לעבר הצלחה ואושר בנתיבי החיים"

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here