חבק מרפק טניס

0
629
קרדיט PIXABAY

מרפק טניס, מה זה בכלל? למקרה שאתם לא יודעים, זה לא בהכרח קשור למשחק טניס, אולי רק 10 אחוז מהמשחקים בטניס יכולים לסבול ממרפק טניס. מרפק טניס הוא תסמונת אשר גורמת לכאבים חזקים במרפק. זאת אחת הסיבות השכיחות ביותר לכאבים במרפקים.

ישנם מחקרים האומרים שזה בכלל ניוון של הגיד, והוא נגרם בכלל מאמץ יתר של השרירים באזור המרפק. אם אתם מרגישים כאב ורגישות בצד החיצוני של מרפק, כאב נקודתי או כזה שמורגש לאורך היד, חולשה ביד בזמן תנועה סיבובית, למשל פתיחת צנצנת אם ישנה נוקשות של המרפק, כנראה שיש סיבה לדאגה ועליכם לפנות לרופא בכדי שיבדוק האם זהו מרפק טניס.

אז מה עושים?

ישנם לא מעט טיפולים שאפשר לעשות, ומומלץ לבדוק זאת עם הרופא המטפל שלכם. דבר אחד ידוע, אין לדחות את הטיפול, ואין להזניח. אחד מן הפתרונות הטובים ביותר הוא – חבר מרפק טניס. זהו חבק מיוחד המובנה בדיוק לאזור המרפק.

חבק מרפק טניס תומך ומסייע במצבים של מרפק טניס, ואף יכול לסייע בהימנעות שלו. חבק טוב יגן ויתמוך במרפק שלכם ובנוסף יקל על הכאב ועל הנפיחות במידה וקיימת. החבק עוזר במניעה של מתיחות מיותרות באזור המרפק, מה שיכול לגרום להחמרה. והכי חשוב – הוא מספק תמיכה, תמיכה יציבה וחזקה כך שיתרום להחלמה של המרפק.

החבק מיועד לטיפול בפגיעה, ובזכותו ניתן למנוע החמרה, בעיקר בזכות היכולת שלו לשמור על החום של המקום, וזה ימנע כאבים עתידיים. אפשר לחזור במהירות לכל פעילות בזכות החבק, להמשיך בחיי השגרה ולא לפחד שמה תפגעו יותר במרפק.

התמיכה שמעניק החבק מאוד תורם ועוזר, ובכלל, לרוב אנחנו כלל לא מבינים כמה עומס אנחנו יוצרים למרפק בפעולות השגרתיות שלנו. בין אם זה נשיאת שקיות, ספורט, ופעולות דומות נוספות אשר מזיזות את המרפק ומפעילות אותו.

חבק זה הפתרון המומלץ ביותר

לא רק לטיפול, אלא גם לחיזוק. חבק טוב ואיכותי ידע להעניק את התמיכה שהמרפק זקוק לו. ברגע שהמרפק שלנו לא עומד בעומס יותר הוא יאותת לנו ויראה לנו בדרכו עד כמה אנחנו צריכים להתחיל לפעול, לרוב אנחנו נתעלם עד שהכאב יהיה בלתי נסבל. אז הגיע הזמן להפסיק. התחילו להקשיב לאותות הגוף, תתחילו לבחון מקרוב מה באמת הגוף רוצה להגיד. המרפק שלכם זקוק לתמיכה? אתם סובלים ממרפק טניס? אז הגיע הזמן למצוא את החבר המושלם שיעשה את העבודה הטובה ביותר עבורכם.  לכל דבר יש טיפול, ואין שום סיבה שתמשיכו לסבול מכאבים. עבורכם הפתרון הוא חבק, חבק שיגן על המרפק, יפחית את הכאבים ויגרום לכם לחזור לחיים שגרתיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here