חברתICL נקראה למבצע בזק להבאת מקפיאים ייחודיים מהיצרן בחו"ל לאחסון חיסוני הקורונה בישראל המטען הדחוף עבר ישירות מבטן האנייה למשאיות 'קואופרטיב גליל עליון' ששונע בדחיפות למרלו"ג טבע – סל"א

0
1125
קרדיט: סלים איהאב, 'קואופרטיב הגליל העליון'

חברת ICL נקראה למבצע בזק על ידי חברת יגב ציוד רפואי ואנליטי, היבואנית הבלעדית של פנאסוניק, להבאת משלוח ראשון של מקפיאים לקירור חיסוני הקורונה ממחסני היצרן בחו"ל, ישירות למרלו"ג טבע – סל"א, שנבחרה כמפיצה הבלעדית של חיסוני הקורונה בישראל.

חברת התובלה "קואופרטיב הגליל העליון", בבעלות החברה לפיתוח הגליל, נענתה לקריאה הדחופה של חברת  ICLושלחה משאיות ייעודיות לנמל חיפה, לאיסוף המקפיאים הישר מבטן האנייה אל היעד. משלוחים נוספים של מקפיאים בדרכם לישראל ויסופקו בימים הקרובים.

המהלך המהיר התקיים בהמשך להיערכות מערכת הבריאות בישראל לקראת מבצע חיסונים לאזרחי ישראל, כנגד וירוס הקורונה. כ- 3 מיליון מנות חיסון נוספות של חברת 'פייזר' צפויות להגיע לישראל בימים ובשבועות הקרובים, המחויבות באחסון בטמפרטורה של מינוס 70 מעלות. חברת ICL נקראה למבצע הבאתם של מקפיאים ייעודיים לאחסון חיסוני 'פייזר', שאכן הגיעו בתוך פרק זמן קצר ביותר לישראל. בשיתוף עם ספקית הציוד הרפואי וחברת התובלה "קואופרטיב הגליל העליון" פעלו כל החברות לאספקתם המהירה של המקפיאים ליעד.

 מנכ"ל ICL, ערן תמיר: "ההיערכות למבצע החיסון היא צורך לאומי ואנחנו ב-ICL גאים כמובן לקחת בו חלק. המבצע הלוגיסטי של הבאת המקפיאים הייעודיים, מנוהל כעת על ידינו כמבצע בזק, בהתאם לצורך השעה ולהתחייבות שלנו כלפי לקוחותינו וכלפי מערכת הבריאות. מדובר בתהליך מורכב ורגיש שחייב להתקיים במהירות, דיוק ו-100% הצלחה. אני שמח מאד שאנחנו מצליחים בכך".

 

קרדיט: סלים איהאב, 'קואופרטיב הגליל העליון'

מנכ"ל קואופרטיב הגליל העליון, קובי מונוביץ: "עם הקריאה של חברת  ICLלמבצע מהיר להבאת המקפיאים שהובלו מחו"ל, לטובת אחסון החיסונים בתנאים הנחוצים, הוצאו בדחיפות שתי משאיות בשעת לילה אל הנמל. המקפיאים לא עברו את הנתיב הרגיל בנמלים, אלא הועמסו מידית על המשאיות הישר מבטן האנייה ומשם אל מרלוג חברת טבע, זאת עקב הדחיפות בהכנת המקפיאים לטמפרטורות הרצויות לאחסון החיסונים נגד קורונה, הצפויים להגיע לישראל בימים הקרובים. אנו שמחים להיות חלק ממבצע חשוב זה ומקווים, כי הצעדים שנקטה ממשלת ישראל להבאה מהירה של חיסונים לטובת אזרחי ישראל, יקדמו את מיגור מגפת הקורונה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here