חגי שלום מעניק צ'ק תרומה לעמותת "שלוה" על סך 110,735 אלף ₪

0
142
צילום: אסף לב

הנהלת טיב טעם אירחה אמש, את הנהלת עמותת "שלוה" – האגודה הישראלית לטיפול באנשים עם מוגבלויות ושילובם בחברה, לטקס חגיגי במסגרתו העניקה תרומה על סך 110,735 ₪, לטובת פעילות העמותה.

האירוע נערך בסניף הדגל שבנתניה בנוכחות: חגי שלום – מנכ"ל ובעלי קבוצת טיב טעם, אביבית לוי- נעים – מנהלת השיווק והמכירות, יחד עם עו"ד איתמר שבח – משנה למנכ"ל שלוה, נועה איתן חכימיאן – מנהלת קשרי תורמים בשלוה ופיליפ קופיט – אחראי קשרי עסקים בעמותה.

חגי שלום פתח את האירוע ואמר: "טיב טעם שמחה תמיד לפעול למען מטרה נעלה זו ולהעניק לקהילה, ולחזק ככל יכולתה את הערבות ההדדית, בתקווה לקדם ולסייע לעמותת שלוה בתקופה מורכבת זו."

עו"ד איתמר שבח – משנה למנכ"ל שלוה: "שלוה מודה לרשת טיב טעם, לעובדים ולמנהלים על השותפות ועל המעורבות למען אנשים עם מוגבלויות בכלל ולמען ילדי שלוה בפרט. התגייסותכם למען שלוה מרגשת ומוערכת מאוד".

רגע, לפני תום האירוע העניק איתמר שבח לחגי שלום אות הוקרה על פועלה של רשת טיב טעם למען עמותת שלוה.

ארגון שלוה נוסד בשנת 1990, כחלום פרטי של משפחה אחת בה נולד וגדל יוסי סמואלס, ילד שנולד בריא לחלוטין, והפך בן רגע בעקבות חיסון פגום שקיבל, לחרש, עיוור ועם מוגבלויות מורכבות. הוריו, קלמן ומלכי, האמינו כי משפחות כמו זו שלהן זקוקות לתמיכה של הקהילה באתגרים העצומים הכרוכים בגידול ילדיהן המיוחדים: ממיזם התנדבותי צנוע בדירה שכורה בירושלים, הפך שלוה לארגון מוביל לקידום ושילוב חברתי של אנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם, מינקות ודרך כל שלבי החיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here