במעמד נשיא המדינה הוענק פרס דניאלי ל – 2 רופאים ממחוז חיפה וגליל מערבי בכללית

0
424
צילום: ליפא מוזר

ד"ר מיקי שטיין, רופא ילדים במרכז לבריאות הילד לב הקריה ורופא עצמאי בחיפה וד"ר אמין בטחיש, מנהל מרפאת דלית אל כרמל ורופא בכיר במחלקת פנימית א' במרכז רפואי כרמל קיבלו את פרס דניאלי במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל אירחו במשכנם את טקס הענקת "פרס דניאלי – רפואה עם לב" לשנת 2022.

הפרס הוענק ל-12 רופאות ורופאים מכל הארץ וביניהם ד"ר אמין בטחיש וד"ר מיקי שטיין ממחוז חיפה וגליל מערבי בכללית.

הנשיא אמר בנאומו "כאשר אדם בוחר במקצוע הרפואה, הוא יוצא למסע של ממש. מסע ארוך, תובעני ומאתגר, מסע שהוא, למעשה, שליחות חייו. הפרס המוענק כאן כיום מיטיב לשקף את פניה היפות של החברה הישראלית על כל שדרותיה. במהלך שש השנים בהן הפך הפרס למסורת, זוכים כאן מדי שנה להוקרה ולהערכה רופאות ורופאים מכל מגזריה של החברה, מצפון ועד דרום. הפרס המרגש הזה מדגיש ייחודיות נוספת – עד כמה חשובה ונכונה אמירת המילה ״תודה״.

צילום: ליפא מוזר

מוטי זוננפלד, מייסד קרן דניאלי בירך ״אני רוצה להודות לרופאים והרופאות שעושים לילות כימים ודואגים לבריאותו של עם ישראל. אתם הפנים היפות של המדינה, ולא בכדי כחצי מיליון ישראלים טרחו והקדישו זמן כדי להמליץ על היושבים כאן ועל עוד רבים אחרים. אין לי ספק שהמיזם של רפואה עם לב הוא אחד מהמיזמים שמשנים את הטיפול הרפואי בארץ, האנושיות שהרופאים משקפים תורמת באופן משמעותי לבריאות הציבור. במקורות שלנו נכתב שרפואת הנפש קודמת לרפואת הגוף, כאשר נותנים למטופל יחס טוב חלק גדול מהבעיה איתה הגיע לרופא נפתרת. אתם עושים חסד, אני בטוח שהרוח של דניאלי מלמעלה מברכת את כולכם כמו שכל עם ישראל מברך אתכם, כאן, בבית של האזרח מספר אחד של המדינה״.

 

"פרס דניאלי – רפואה עם לב" הוא מיזם של 'קרן דניאלי' בשיתוף כל קופות החולים ובחסות משרד הבריאות. המיזם בא להוקיר את האנושיות והמסירות של הרופאים וצוותי הרפואה – עם החולים והמטופלים. ״פרס דניאלי" הוקם לזכרה של דניאלי זוננפלד ע"ה, מתנדבת מסורה ואהובה בבית החולים שניידר בפתח תקוה. דניאלי נהרגה בתאונה בחזרתה מההתנדבות בשניידר, בהיותה בת 20 בלבד. היא התקבלה ללימודי רפואה בבאר שבע והתאונה קטעה את שאיפתה להיות 'רופאה עם לב'. השנה זו השנה השישית למיזם והוא מתמקד גם ברפואת משפחה וגם ברפואת ילדים.

"התפקיד שלנו לתת מענה לכלל הבעיות הרפואיות של מטופלינו, אך לא פחות חשוב, להיות קשובים למטופלים שלנו. ד"ר בטחיש וד"ר שטיין הם רופאים מסורים, מוערכים ואהובים על מטופליהם ואני מברך אותם על קבלת הפרס ובעיקר על הערכה הרבה שהם מקבלים ממטופליהם" סיכם רונן נודלמן, מנהל המחוז.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here