לא עוד לאסוף! כך תמצאו מומחה מתיחת בטן

0
79
קרדיט: Pixabay

שעשית הכל! שמרת על תזונה (אפילו הלכת לתזונאית), הקפדת על כושר, שתית 2 ליטר מים ביום והבטן עדיין מסרבת להימתח ולהישאר במקומה. ביננו, ייתכן שזה כבר ממש לא בשליטתך. ירידה מהירה ודרסטית במשקל, הריונות ולידות, גנטיקה, משקל; כל אלו משפיעים על מבנה הגוף והבטן. מומחה מתיחת בטן הוא איש מקצוע מעולם הרפואה האסתטית, המתמחה באחת השיטות הנפלאות והברורות ביותר להשיג בטן מתוחה אחת ולתמיד.

לרוב, בטן נמתחת באופן חריג בשל היריון או עלייה וירידה חדה במשקל. התהליך גורם לשרירים ולסיבי האלסטין להיקרע, מה שגורם לכך שהבטן – ברוב הפעמים, לא תחזור להיות מוצקה כשהייתה. העור בבטן נותר רפוי, סימני המתיחה ניכרים לעין ופיזור השומן משתנה. ספורט לחלוטין יוכל להועיל, אך לעתים לא סביר כי יצליח לשנות את מראה הבטן.

מתי מומלץ לפנות אל מומחה מתיחת בטן ומתי אסור לבצע את ההליך?

מומחה מתיחת בטן מומחה בביצוע ניתוח פלסטי שמטרתו, הסרת עודפי שומן ועור ולאחר מכן הידוק שרירי דופן הבטן. התוצאה היא בטן מתוחה ואסתטית יותר, כמעט ללא עור רפוי. זהו הליך פופולארי מאוד בקרב נשים לאחר לידה או מספר לידות, נשים וגברים לאחר תהליך מהיר מאוד של ירידה במשקל, ועוד. הניתוח מתבצע בהרדמה מלאה, נמשך כשעתיים שלוש ואחריו יש להישאר בבית החולים להשגחה.

מתיחת בטן צריכה להתבצע על ידי מנתח פלסטי מוסמך בעל וותק וניסיון בתחום. לכן, חשוב לבחור מומחה לאחר חקר שוק מוקפד תוך תשומת לב מרבית לדגשים הבאים:

  • יש לבדוק את ההסמכות של המנתח – לוודא שהמנתח מוסמך על ידי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית, מחזיק בתארים הנדרשים וכמובן עבר סטאג\' ספציפי הקשור לתחום.
  • להתייעץ עם מספר מנתחים – מכיוון שמדובר בהליך לא פשוט, המטרה היא להיפגש עם מספר מנתחים פלסטיים שונים כדי לקבל חוות דעת שונות. רק ליתר בטחון. חשוב לזכור כי החיפוש הוא לא אחר איש המקצוע שיגיד את מה שאנו המטופלים נרצה לשמוע, אלא רופא שיגיד את האמת וימליץ על כיוון מדויק ומתאים.
  • תמונות לפני ואחרי – כשמדובר בהליכים פלסטיים, כדאי לבקש מהמנתח להראות לך תמונות של מטופלים שעברו אצלו מתיחת בטן. אלו הן ההוכחות החותכות לכך שאכן מדובר באדם שיודע את העבודה ומגיע עם ניסיון.
  • לדבר עם מטופלי עבר – ואם כבר, ניתן גם לקחת את תהליך המחקר שלב אחד קדימה ולדבר עם מטופלי עבר. מלבד תוצאות טובות, תמיד משמח לדעת שאותו מומחה מתיחת בטן גורם למטופליו להרגיש בבית, שהוא קשוב אליהם ולצרכים שלהם ועוד.

זה הזמן שלך להתאהב בעצמך מחדש!

מומחה מתיחת בטן מלבד היותו איש מקצוע לכל דבר, הוא מאין קוסם שמצליח לחולל פלאים בחיי נשים וגברים, המחפשים להתאהב בעצמם ובעצמן מחדש. כאלו שניסו הכל ועדיין לא הצליחו לחייך מכל הלב, כשהביטו על עצמם. בניתוח לא פשוט אך שכיח ומוכר בעולם, ניתן סוף סוף להשיב את האהבה העצמית לחיינו. מה איתך?

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here