מינוי חדש בכללית מחוז צפון: מיכל מאיר מונתה למנהלת הסיעוד של מרכז בריאות הילד בקריית שמונה

0
168
צילום: כללית מחוז צפון

מיכל מאיר נולדה במושב כפר יובל וכיום מתגוררת בקרית שמונה. מיכל למדה סיעוד בבית חולים שיבא בתל השומר בשילוב תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב. בתום סיום לימודיה עבדה במחלקה האורתופדית בתל השומר כמדריכה קלינית וראש צוות ולאחר שחזרה לצפון עבדה במרפאת קיבוץ כפר בלום לצד היותה אחראית על הבית הסיעודי בקיבוץ.

בהמשך דרכה המקצועית עבדה במרפאות בקיבוצים: שדה נחמיה, גונן, שמיר ובמושב כפר יובל.
בשנת 2016 החלה לעבוד במרכז בריאות הילד בקריית שמונה כמדריכה קלינית וכאחות אלרגיה, עברה הכשרות להדרכה קלינית ולטיפת חלב, ולאחרונה מונתה למנהלת הסיעוד של מרכז בריאות הילד בקרית שמונה.

"בחרתי להיות אחות, כי במקצוע הזה יש את כל מה שאני אוהבת: הקשר עם אנשים, עזרה, חמלה, אמפתיה, יכולת להשפיע על חווית הטיפול אצל המטופלים, להיות שם עבור המטופלים גם ברגעי המשבר וגם ברגעי השמחה. להיות אחות זה משלח יד, בעיניי, שהוא חלק אינטגרלי מהחיים. אני מאמינה שהנתינה היא הקבלה הגדולה ביותר, וזאת זכות עבורי לעסוק במקצוע שכולו נתינה" שיתפה מיכל.

במרכז בריאות הילד קריית שמונה ניתנים שירותי רפואה בתחומים: רפואת ילדים, אבחון וטיפול בדיקת הפרעות קשב וריכוז, אלרגיה בילדים, אנדוקרינולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, כירורגיה, נפרולוגיה, תזונה ודיאטה, ייעוץ בריאות הנפש, שירותי סיעוד – אחיות ושירותי משרד – מינהל.

"אנו מברכים על המינוי של מיכל ומאחלים לה הצלחה רבה. לאחרונה הרחבנו את השירותים הרפואיים במרפאה לטובת מטופלינו ואנו שמחים שהם נהנים משירותים רפואיים איכותיים וכיום, הרבה טיפולים ניתנים למטופלים בביתם. השירותים ידידותיים, זמינים ואנחנו יודעים שהסביבה והשגרה הם נדבך חשוב להצלחה" סיכם ד"ר יוסף גלושטיין, מנהל מרכז בריאות הילד ורכז תחום רפואת הילדים של מחוז צפון בכללית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here