טקס פתיחת מרכז בריאות הילד ביקנעם עמק השלום

0
259
צילום: דוד חורש דוברות כללית

פתיחה חגיגית למרכז בריאות הילד של כללית ביקנעם עמק השלום

בטקס חגיגי במעמד ראש העיר יקנעם סימון אלפסי, הנהלת המחוז בניהולו של רונן נודלמן, הנהלת המנהלת וצוות המרפאה, נחנך מרכז בריאות הילד החדש במרפאת כללית עמק השלום ביקנעם, מחוז חיפה וגליל מערבי.

במרכז בריאות הילד החדש בעמק השלום בהובלתה של ד"ר אורלי בן אור, ישנן 4 רופאות מומחיות ברפואת ילדים, שירותי סיעוד ושירותי משרד. בנוסף למרכז בריאות הילד, במרפאת עמק השלום ניתן לקבל מגוון שירותי רפואה: טיפת חלב, מכון להתפתחות הילד, רפואת משפחה, רפואה יועצת ובית מרקחת הפועל באותן שעות של מרכז בריאות הילד. הכל תחת קורת גג אחת.

ד"ר אורלי בן אור הנחתה את הטקס והודתה להנהלת המחוז, מינהלת כרמל, לצוות מרפאת עמק שלום, לפרופ' גיורא פילר – אחראי רפואת ילדים במחוז, יחידות הלוגיסטיקה ואחזקה שעבדו ימים כלילות בהקמת המרכז החדש.
ד"ר בן אור דימתה את פתיחת המרפאה להריון ולידה וכעת נולד תינוק שלומד לאט ללכת לבד.

ראש עירית יקנעם סימון אלפסי ברך בטקס ההשקה: "זהו יום מיוחד ומרגש לראות את ההשקעה האדירה שכללית השקיעה במרפאה ובכלל בעיר יקנעם, לא מזמן חנכנו את המרפאה המחודשת ביקנעם נוריות.
כמו שאנחנו בעיריה משקיעים במערכת החינוך, ברצף חינוכי לא רק מכיתה א' אלא מגיל 3 חודשים ועד גיל 18, כך גם כללית משקיעה בדבר הכי חשוב, הילדים שלנו. זוהי עיר צעירה שממשיכה להתפתח, מגיעות עוד ועוד משפחות צעירות לעיר ולכן פתיחת המרכז הזה חשובה מאוד. הילדים והוריהם בידיים טובות במרפאת עמק השלום, הם מקבלים שירות טוב על ידי צוות מסור. אנחנו נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה ונפתח שירותים נוספים כגון, פתיחת מרפאת כללית בשער הגיא בנוסף, אני מבקש לברך על השירות הנהדר של תרופות עד הבית, זהו שירות נהדר שמקל על התושבים".

רונן נודלמן מנהל המחוז ברך ואמר: "תודה לראש העיר שתמיד מכבד אותנו בנוכחותו. אנו פועלים כל העת בשיתוף פעולה עם העיריה ומשקיעים במטופלי כללית בעיר, אנו נמשיך להשקיע ובעתיד נפתח מרפאה גם בשער הגיא. במרכז הילד מקבלים שרותים מגוונים לרבות תתי התמחויות כמו: אנדוקרינולוגיה, קרדיולגיה וכו'. במרפאת עמק השלום ישנו רצף טיפול עבור המטופלים מהריון ועד זקנה, מרפואת נשים, טיפת חלב, מרכז הילד והמכון להתפתחות הילד, רפואת משפחה למבוגרים ורפואה יועצת. אני רוצה להודות לאנשי התמך שבזכותם הוקם המרכז היפה הזה, הם עובדים בהיקפים גדולים ועומדים בזמנים".

"הגשמנו חזון ביקנעם לטובת התושבים, לא מעט מטופלים מגיעים ליקנעם לקבל את שירותי כללית. אני רוצה להודות לכל המערך בניהולו של רן אהרון שפעל למען הקמת המרכז ולדורית חזן שליוותה את הפרויקט מתחילתו ועד סופו. אנו צוות המינהלת מאחלים בשעה טובה ובהצלחה" סיכמה ד"ר סוניה כרכבי, מנהלת מינהלת כרמל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here