נשיא המדינה ורעייתו השתתפו בחנוכת בית החולים לרפואה דחופה במרכז הרפואי תל אביב איכילוב

0
450
חנוכת אגף מיון חדש בבית חולים איכילוב Photo by Kobi Gideon / GPO

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל השתתפו היום, יום חמישי, כ״ט בתמוז, 28 ביולי, בחנוכת בית החולים לרפואה דחופה ע״ש סילבן אדמס בבית החולים איכילוב.

בפתח האירוע, השתתפו בטקס גזירת סרט יחד עם ראש הממשלה יאיר לפיד, מר סילבן אדמס ורעייתו מרגרט, מנכ״ל בית החולים פרופסור רוני גמזו, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, ושר הבריאות ניצן הורוביץ.

נשיא המדינה פתח את דבריו ואמר: ״במעמד החגיגי הזה, כשאנחנו משיקים חדר מיון חדש – הגדול והמשוכלל ביותר בישראל עם מיטב האמצעים והטכנולוגיות, דבר אחד ברור מעל לכל ספק: היתרון האמיתי של חדר המיון היה ונשאר – אנשיי חדר המיון, הרופאות והרופאים, האחיות והאחים, עובדות ועובדי כוח העזר המינהל והמשק.

אתן ואתם סודו האמיתי של חדר המיון, ללא המקצועיות שלכם, ללא המסירות שלכם, וללא האנושיות שלכם – גם חדר המיון החדשני ביותר, לא יצליח לעמוד במשימותיו.״

הנשיא סיכם את דבריו: ״אני משוכנע שחדר המיון הזה יטפל באזרחיות ואזרחים מכל קצוות העם וייתן מענה רפואי מצטיין ומתקדם ביותר. אני מודה לכם מראש על העשייה החשובה שלכם, הן בחדר המיון החדש, והן בכלל מחלקות בתי החולים. תודה לכולכם – ובהצלחה.״

חנוכת אגף מיון חדש בבית חולים איכילוב
Photo by Kobi Gideon / GPO

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here