ציפוי שיניים בתל אביב

0
1058
ציפוי שיניים בתל אביב
מקור freepik

אחד היתרונות הגדולים של ההתקדמות בטכנולוגיית רפואת השיניים היא היכולת של כל אחד לאפשר לעצמו ליהנות מציפוי שיניים איכותי ומתקדם, שיחזיק מעמד לאורך שנים רבות ויקנה לכם חיוך הוליוודי עם שיניים צחורות וישרות. שירות זה נפוץ בכל הארץ אך בעיקר באזור המרכז כאשר תל אביב כמובן נחשבת למקום מרכזי בו ניתן לבצע את הטיפול.

מתי נרצה לבצע טיפול ציפוי שיניים בתל אביב?

ישנם מקרים שונים בהם נרצה לבצע ציפוי שיניים בתל אביב. לרוב הסיבה תהיה מטעמים אסתטיים. כלומר: שיניים עקומות, מראה לא אחיד של השיניים, שן שנסדקה או נשברה כתוצאה ממכה, שחיקה שנבעה מתהליך ההתבגרות ועוד. כדי לסדר את אלה וכן לטפל בנושאים אסתטיים ובריאותיים שונים כדאי לבצע ציפוי שיניים. אילו סוגי ציפויים קיימים ומה מומלץ? על כך ועוד בפסקה הבאה.

אילו סוגי ציפויים קיימים?

  • ציפוי חרסינה פורצלן למינייט וניר – ציפוי חרסינה בעובי 0.2 מ"מ כאשר לרוב הטיפול אינו מצריך השחזה של השיניים וגם אם כן ההשחזה תהיה מינימלית. בדרך כלל מצפים את השיניים הנחשפות בחיוך. הציפויים מיוצרים במעבדת שיניים מקצועית. אלה ציפויים הנחשבים לאסתטיים ועמידים לאורך זמן וגם כמסייעים לשמירה על הבריאות הדנטלית לאורך זמן. ניתן לבחור את הצבע והצורה שלהם ותוך 2-3 פגישות כבר ניתן להשלים את הטיפול במלואו.
  • ציפוי מסוג EMAX – ציפוי מומלץ נוסף המסייע בדרך כלל בעת מצב של עקמומיות ויישור השיניים. הציפויים חזקים ועמידים לאורך שנים רבות. אחד היתרונות הבולטים של ציפוי זה הוא שניתן לשלב אותו במקרה וצריך לשלב כמה כתרים בודדים בשיניים. הטיפול דורש השחזה של השיניים והציפוי נחשב ליקר יחסית אך עמיד לאורך שנים רבות.
  • ציפויי זירקוניה – מתאימים בדרך כלל למקרים קליניים שונים שבהם צריך לשחזר שיניים וליישר קו עם העיצוב הקיים של השיניים. הציפויים חזקים ועמידים לאורך שנים רבות אולם נחשבים ליקרים יחסית ודורשים השחזה והכנה של השיניים.
  • ציפוי קומפוזיט – אם אתם מחפשים ציפוי זול ופשוט כדי לשפר את החיוך ומראה השיניים מעט ואין לכם בעיה עם זה שלעתים קרובות תצטרכו לבצע טיפול חידוש תוכלו להתשמש בציפוי קומפוזיט. ציפוי זה נעשה מסוג של שרף ולא מחרסינה והוא נחשב לטיפול זול יחסית ואפילו אפשר לסיים אותו בפגישה אחת. החיסרון הוא שהשיניים עשויים לשנות את צבעם בשל צבעי מאכל או סיגריות וכאמור שיש הצורך פעם-פעמיים בשנה לבצע חידוש.

לסיכום; ציפוי שיניים בתל אביב יהיה פתרון נהדר במקרים רבים הקשורים לשיניים, בין אם קליניים ובין אם אסתטיים. לפרטים נוספים צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here