הידעתם? מכשיר ביתי ייחודי מאפשר להמשיך ולטפל בפציעות ובכאבים גם בבית (ולא רק בקליניקה)

0
1139
קומפקס לטיפול בפציעות בבית | צילום: יחצ קומפקס

אור מיניאלי, פיינליסט בגמר נינג'ה ישראל:

"המכשיר עזר לי להתמודד עם פציעות וכאבים באזור הכתפיים והשכמות"

פציעות גופניות יכולות להתרחש כמעט בכל פעולה, בין אם מדובר בהליכה, עבודה מול מחשב, ריצת חצי מרתון, עבודה פיזית או כל הפעלה של שריר בגוף. במצב של כאב פיזי מתמשך באזור השריר, חלק מהאנשים יפנו לטיפול פיזיותרפיסטי לצורך שיקום האזור שילווה גם בביצוע המשך תרגול ביתי באופן עצמאי.

 

במסגרת הטיפול, פיזיותרפיסטים רבים משלבים עזרים, אביזרים ומכשירים נוספים המסייעים בהשגת תוצאות טובות, יעילות ומהירות יותר עבור כל מטופל. אחת השיטות הידועות בתחום היא אלקטרותרפיה (זרמים חשמליים), באמצעותה ניתן לטפל בפציעות כחלק מהליך שיקומי וכמו כן להקל על כאבים מקומיים ולסייע בהתאוששות מהירה יותר. שיטה זו הוכחה לאורך השנים כיעילה במיוחד עבור טיפול בכאבי מפרקים ושרירים וכמו כן בטיפול בשיקום פציעות ספורט.

קומפקס לטיפול בפציעות בבית | צילום: יחצ קומפקס

באמצעות טכנולוגיית האלקטרותרפיה, המשך הטיפול הביתי לאחר פציעה עשוי להיות קצר יותר, יעיל יותר ואפילו לסייע בחיזוק של אזורי שריר פגועים, שיפור זרימת דם ועוד. חשוב לציין כי שימוש בטכנולוגיית אלקטרותרפיה נעשה גם לאחר ניתוחים אורתופדיים מורכבים כגון שחזור רצועה צולבת, קרעים במניסקוס, ניתוחי כתף וירך ואפילו פעולות פשוטות יותר כמו הורדת גבס. במקרים אלה, שימוש בזרמים חשמליים נועד לחזק ולהעלות את מסת השריר שנחלשה באזור הפגוע ובכך לזרז את תהליך השיקום.

 

יותם פרי, פיזיותרפיסט המתמחה בפציעות ספורט המטפל בשחקני כדורסל, טניס ושחקני כדורגל מהקבוצות הבכירות בליגות הראשונות, מסביר: "השימוש באלקטרותרפיה משלב זרמים חשמליים בעוצמות נמוכות ומדויקות וידוע כאחד האמצעים הותיקים בעולם הפיזיותרפיה והרפואה בכלל כאמצעי לטיפול בבעיות מוטוריות, הפחתת כאב, בדיקה של הולכה עצבית ועוד. כיום, מכשירי אלקטרותרפיה מציעים מבחר תוכניות ועוצמות לטיפול במגוון רחב יותר של בעיות, ועל כן ניתן לראות מכשירים מהסוג הזה בכל מכון פיזיותרפיה ושיקום."

קומפקס לטיפול בפציעות בבית | צילום: יחצ קומפקס

למשל, נקע בקרסול יכול להיות פציעה שכיחה, לא רק בקרב העוסקים בספורט אלא גם כתוצאה מפציעות קלות בביצוע פעילות יומיומית. "במקרה של נקע עלולה להיווצר באזור נפיחות ואפילו בצקת" מסביר יותם פרי "טיפול באמצעות אלקטרותרפיה עשוי לסייע בהגברת זרימת הדם, לזרז את החלמת הנקע ולצמצם בצקות ותופעות לוואי אחרות. בנוסף, שימוש במכשיר אלקטרותרפיה לא מיועד רק לטיפול בפציעות, אלא גם למניעתן. כך למשל, אותה פציעת קרסול יכולה להמנע בעתיד במידה והמטופל יתמקד בחיזוק האזור בעזרת תוכנית המכשיר לחיזוק שרירים מייצבים של הקרסול. דוגמה נוספת היא כאבי צוואר, השכיחים מאוד בקרב מטופלים שונים וניתנים לטיפול במסגרת תכנית להקלה על כאב."

 

מרבית הצרכנים בישראל לא מודעים לכך שניתן להמשיך את טיפולי הפיזיותרפיה בבית באמצעות מכשור מיוחד הכולל תוכניות לחיזוק השריר ולטיפול בכאב. מכשיר אלקטרותרפיה מסוג Compex (קומפקס) הוא אחד המוצרים הניידים הנפוצים ביותר כיום בקרב פיזיותרפיסטים בארץ ובעולם ומיועד גם להמשך טיפול ביתי. הוכח כי שימוש קבוע במכשיר קומפקס עשוי לסייע משמעותית בשיפור ההתמודדות עם כאבים, חיזוק השריר וטיפול בפציעות.

קומפקס לטיפול בפציעות בבית | צילום: יחצ קומפקס

אור מיניאלי, פיינליסט בגמר נינג'ה ישראל האחרון, מספר: "קומפקס עזר לי להתגבר על פציעות וכאבים באזור הכתפיים והשכמות. מאז שפרקתי את הכתף, הקפדתי להשתמש במכשיר בתכנית מותאמת במשך שעה פעם ביום, ותוך חודש וחצי האזור החלים וחשתי הקלה משמעותית בכאב"

 

מכשירי קומפקס ידועים בקרב אנשי מקצוע וספורטאים בזכות טכנולוגיות פטנט ייחודיות, אשר באמצעותן המכשיר סורק את מערכת השרירים ומתאים אוטומטית את רמות הגירוי החשמלי הנדרשות בעבור כל משתמש. כל התכניות הכלולות במכשיר מיועדות גם לצרכן הביתי, קלות לשימוש ונוחות להפעלה, כך שניתן להשתמש בהן לצרכים מגוונים. המכשיר קומפקטי, נייד, בעל סוללה עמידה ואפליקציה נוחה לשימוש במכשיר. המכשיר עומד בדרישות המחמירות של תקן ה-CE האירופאי ותקן ה-FDA האמריקאי למכשור רפואי ומאושר לשימוש בישראל ע"י משרד הבריאות.

קומפקס לטיפול בפציעות בבית | צילום: יחצ קומפקס

 

קומפקס לטיפול בפציעות בבית | צילום: יחצ קומפקס

בסדרת קומפקס קיימים שמונה מכשירים שונים בטווח מחירים הנע בין 700 ₪ ל- 4,350 ₪

 

ניתן לרכוש את המכשירים והאביזרים הנלווים בחנות האונליין של היבואן “דין סטור”: http://dynstore.co/cpx-3

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here