טיפול קרוב לבית – כל החידושים בתחום רפואת השיניים באזור המרכז

0
1653
טיפול קרוב לבית - כל החידושים בתחום רפואת השיניים באזור המרכז

מרפאות השיניים באזור גוש דן מציעות בשנים האחרונות טיפולים חדשניים למגוון בעיות שיניים. המענה המקצועי המתקדם מניע לקוחות רבים אל עבר המרפאות מכל קצוות הארץ, לקבל טיפול רפואי מהמעלה הראשונה.

לוקחים אחריות על בריאות הפה

אנשים רבים מספרים על חווית ביקור מעוררת פחד בחדר רופא השיניים. הם בוחרים להתעלם מבריאות הפה שלהם ולכן נוטים לסבול מבעיות קשות יותר בעתיד. אבל בשנים האחרונות חל שינוי לטובה בתחום. מספר קליניקות רופא שיניים בגבעתיים, רמת גן ותל אביב החלו לבצע טיפולים רפואיים מותאמים לחולה- כולל הליכים תחת הרדמה מלאה וטיפולי השתלות מתקדמים. המרפאות בחרו לעשות כל שביכולתן כדי לסייע למטופלים להימנע ממצבים בלתי הפכים, ולשמור על תחזוקה שוטפת ברמה גבוה לשיניים שלהם.

השתלות ללא תקלות

בתחום השתלות השיניים הביאו ההתקדמויות הטכנולוגיות למהפכה של ממש. מרפאות השתלות שיניים בתל אביב מציעות טיפולים מהירים, יעילים וקלים יותר להחלמה מבעבר. החל מהשתלות כתרים בודדים ועד להשתלות שיניים מלאות, יכולות רפואת השיניים מאפשרות לצוות המרפאות לתת מענה טיפולי לטווח מטופלים רחב. זמני ההחלמה ורמות הכאבים שחווים המטופלים צנחו לעומת השתלות בשיטות מסורתיות ולכן יותר מטופלים יכולים להתמודד עם התהליך. בשל כך, אוכלוסיות מבוגרות יותר יכולות להתמודד עם טיפולים מורכבים ללא סיבוכים רפואיים וכאבים מיותרים.

השתלת שיניים ביום אחד

אחת משיטות השתלת השיניים החדישות ביותר בתחום מאפשר למטופל לעבור את כל התהליך ביום אחד. השתלת שיניים בשיטת אול און 4, מציבה שיקום שמוברג לכל הלסת, על בסיס השתלת מספר שיניים בודדות. במקום תהליך השתלה של כל השיניים, שהוא ארוך ומורכב יותר, המטופל עובר רק 4 השתלות וכבר באותו היום יכול לזכות לקבל חיוך מושלם. והשיטה מהירה באופן משמעותי, מפשטת את הליך ההשתלה המוכר וזולה בהפרש ניכר מהשתלת מספר שיניים גדול. כמו כן, במקרה בו יש צורך בתיקון, גשר השיניים נשלף בקלות והתיקון מתבצע ללא בעיות. אול און 4 מאפשרת לחולה התאמה מלאה למבנה הפנים והלסת וקבלה של תוצר מוגמר ברמה מקצועית גבוהה מאוד, וכל זה ללא צורך לנסוע רחוק מהבית.

כל הטיפולים המקצועיים ביותר

מרפאות השיניים במרכז מאפשרות ללקוחות לקבל את כל טווח הטיפולים הקיים בשוק- החל מסתימות לבנות ועד לשיקום בשיטת אול און 4. הצוות המקצועי של מרפאות שביט, הינו מיומן בטיפול ומלווה חולים כל הדרך לשיניים בריאות יותר. לפרטים נוספים התקשרו: 03-7329376.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here