לימודי רפואת שיניים בחו"ל

0
983
לימודי רפואת שיניים בחו
קרדיט: יח"צ

אנשים רבים בישראל מעוניינים להשתלב בלימודי רפואת שיניים בכדי לקבל הכשרה בתחום מרתק וחשוב, ולהשתלב בשוק העבודה במקצוע מבוקש ומתגמל. אך תנאי הקבלה ללימודי רפואת שיניים אינם קלים. למרבה המזל, אין צורך לוותר על החלום גם אם לא מתקבלים ללימודים בארץ. לימודי רפואת שיניים בחו"ל מוצעים לכל מי שמעוניין לרכוש את המקצוע ולהשתלב בשוק התעסוקה בארץ ובעולם. 

לומדים רפואת שיניים בסלובקיה

רבים חולמים על לימודי רפואת שיניים באירופה, שכן מדובר בהזדמנות להכיר מקומות שונים בעולם וגם ללמוד מקצוע מבוקש. אחד המקומות הבולטים יותר המציעים לימודי רפואת שיניים הוא סלובקיה. לימודי רפואת שיניים בסלובקיה מתקיימים בקושיצה באוניברסיטת UPJS ואורכים 6 שנים. עם סיום הלימודים מוענק לבוגרים תואר המאפשר להם לעבוד כרופאי שיניים בארץ ובחו"ל. כל מי שבוחר ללמוד בסלובקיה, נהנה משפע של יתרונות:

  • הלימודים מתקיימים באנגלית, כך שלא נדרש ללמוד שפה חדשה. אך אם רוצים להרחיב אופקים, ניתן ללמוד על הדרך גם את שפתם של בני המקום. 
  • לימודי רפואת שיניים בסלובקיה מעניקים לבוגרים תואר בין לאומי המוכר בישראל ובמדינות רבות בעולם. 
  • תנאי הקבלה למסלול רפואת שיניים באוניברסיטה של קושיצה הוגנים בהחלט. בניגוד לשורה ארוכה של מבחנים שיש לעבור בארץ, כל שנדרש בכדי להתקבל ללימודים בסלובקיה הוא תעודת בגרות ומעבר מבחני כניסה בתחומי הכימיה והביולוגיה. 
  • שכר הלימוד באוניברסיטת UPJS הוא נוח ואטרקטיבי, וישנם גם מגורי סטודנטים זולים בקרבת מקום. 
  • במהלך הלימודים הסטודנטים מקבלים הכשרה מעשית ומתרגלים במעבדות מתקדמות. מיותר לציין כי הלימודים מתקיימים ברמה גבוהה. 
  • בקושיצה לומדים סטודנטים ממדינות רבות ברחבי העולם, כך שהסטודנטים הישראליים יכולים להכיר תרבויות שונות ולהרחיב אופקים. 
  • הסטודנטים מישראל מקבלים ליווי מקצועי לאורך כל הדרך המאפשר להם ללמוד בראש שקט ולהסתדר במדינה זרה. 

עם כל היתרונות המוצעים לכם, לימודי רפואת שיניים כבר אינם חלום רחוק. תוכלו להגשים את החלום ולהשתלב בלימודים נחשקים ומבוקשים. 

ואפשר ללמוד גם בקפריסין

מדינות רבות בעולם מציעות לימודי רפואת שיניים. לצד לימודי רפואת שיניים בסלובקיה, ניתן להירשם ללימודים הנחשקים גם בקפריסין, קרוב יותר לבית. לימודי רפואת שיניים בקפריסין מתקיימים באוניברסיטת EUC ונמשכים חמש שנים. הם מתאימים במיוחד לסטודנטים בישראל שאינם רוצים להתרחק יותר מדיי מהארץ ומעדיפים ללמוד ביעד קרוב יותר. האוניברסיטה בקפריסין מוכרת בארץ ובעולם ומציעה את מיטב ההכשרה עבור סטודנטים המעוניינים להשתלב בעולם התעסוקה כרופאי שיניים. הלימודים מתקיימים ברמה גבוהה ובסיומם יוצאים הבוגרים לישראל ולשאר מדינות במטרה להשתלב בקליניקות רפואת שיניים או לפתוח קליניקות פרטיות משלהם. 

לא רק לימודי רפואת שיניים בסלובקיה

בדומה ללימודי רפואת שיניים, בסלובקיה ניתן להשתלב גם במסלול לימודי רפואה כללית. גם לימודים אלה מתקיימים ב אוניברסיטת UPJS ונמשכים שש שנים. בסיומם מקבלים הסטודנטים את הרישיון להיות רופאים ואת התואר "דוקטור לרפואה כללית" ומשתלבים בהתמחויות שונות בארץ ובעולם. תנאי הקבלה ללימודי הרפואה בסלובקיה הם הוגנים ואטרקטיביים וכוללים הצגת תעודת בגרות ומעבר בחינות כניסה. עם זאת, הלימודים מתקיימים ברמה גבוהה ובלתי מתפשרת, כך שעל הסטודנטים לקחת את לימודיהם ברצינות. לאחר סיום הלימודים, רשאים הבוגרים להתשלב בעבודה בבתי החולים בארץ, תוך מעבר מבחן הרישוי הישראלי. 

רפואה כללית בקפריסין

האוניברסיטה של קפריסין מציעה לא רק לימודי רפואת שיניים, אלא גם לימודי רפואה כללית. הלימודים מתקיימים עם המכשור והציוד הטוב ביותר, כך שהסטודנטים זוכים להכיר את עולם הרפואה מקרוב ולקבל את כל הכלים הדרושים להם כדי להפוך בסופו של דבר לרופאים מן המניין. 

רפואה כללית בפולין (אולטשטיין)

לימודי רפואת שיניים באירופה ולימודים כלליים מתקיימים במקומות רבים בעולם, וביניהם גם בפולין. לצד לימודי רפואת שיניים בפולין המעניקים לסטודנטים את כל הידע הדרוש כדי להפוך לרופאי שיניים מן המניין, ישנו גם מסלול רפואה כללית בפולין באוניברסיטת Warmia and Mazury באולטשטיין החברה גם במדינות OECD. מסלול לימודי הרפואה הכללית באולטשטיין הוא מסלול שש שנתי אשר בסיומו מקבלים הבוגרים את התואר MD ברפואה. כל מי שמגיע לקמפוס הרפואה של האוניברסיטה מגלה כי מדובר בקמפוס מתקדם הכולל לא רק את הציוד הרפואי הטוב ביותר, אלא גם מעונות איכותיים הממוקמים לא רחוק מפארק המים, וכן מתקני כושר משוכללים למען רווחת הלומדים. 

לסיכום, מדינות כמו פולין, סלובקיה או קפריסין מציעות הזדמנות להשתלב בעולם הרפואה, להכיר אותו מקרוב ולהפוך בסופו של דבר לרופאי שיניים או רופאים מן המניין. אמנם ממבט ראשון לימודי רפואה בחו"ל עלולים להיות מרתיעים ומבלבלים, אך חשוב להבין שמדובר בהזדמנות פז להתקבל למקצועות נחשקים בקלות רבה יותר וגם להכיר את תושבי המקום וסטודנטים מאזורים אחרים בעולם. ואם רוצים להתכונן טוב יותר לקראת הלימודים במדינות אחרות, ניתן להירשם למכינה ללימודי רפואה. מדובר במכינה המוכרת כפיקדון צבאי וניתן לקבל בה את כל ההכשרה לקראת מבחני הכניסה במסלול לימודי רפואת שיניים בחו"ל וכן ברפואה כללית, כולל תרגולים אינטנסיביים ומבחני כניסה המתקיימים באנגלית. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here