גם למקרים הקשים ביותר יש תקווה

0
949
קרדיט תמונה FREEPIK

בעיות נפשיות קשות במיוחד מקבלות היום מענה תרופתי יעיל שמספק להם איזון נפשי, יחד עם טיפול פסיכולוגי או פסיכיאטרי שנחוץ להם להשלמה. זה לא תמיד מספיק כדי ליצור להם שגרה יותר מאוזנת ונכונה ולפעמים צריך ללמוד ליצור אותה מחדש באמצעות כלים חדשים. כדי לקבל כלים כאלה צריך למצוא מקום שיש בו את המשאבים ואנשי המקצוע שפיתוח שיטות כאלה ועובדים בצורה כזאת שמכילה ותומכת בכל מי שיש לו בעיה נפשית וזקוק להדרכה להנחיה ולטיפול מותאם. בבית סניטי – רוח ים אפשר למצוא טיפולים כאלה בסביבה מאזנת ורגועה, סביבה שבנויה בדיוק כדי לעשות היכרות עם שגרה חדשה שיכולה להיות גם השגרה הבריאה יותר מחוץ לסניטי, ביום יום שלהם.

בעיות נפשיות קיצוניות מקבלות מקום חדש

היום קיימת יותר מודעות לבעיות נפשיות והפרעות שונות שיש להן שמות שמפחידים את מי שאינו מכיר אנשים כאלה. בדרך כלל, גם מתקשים להאמין שאפשר לאזן ולמצוא דרך לחיות עם זה באיזון תרופתי ושיחות כדי לנהל שגרה שאפשר לחיות בה כמו כל אחד אחר. במקום כזה מעניקים גם אבחון לכל מי שנפל בין הכיסאות ולא אובחן עד היום בצורה מדויקת, משום שהיו כל כך הרבה הפרעות התנהגות ותסמינים שלא הצליחו לבודד ולתת לזה שם חדש. במקום כזה יש מקום גם לכל הפרעה דו קוטבית אבחון מלא ומקצועי שמתאים למטופל גם טיפול נכון לו ולאורח חייו. זה חיוני במיוחד למי שטרם התרגל לתווית החדשה של השם המדויק של ההפרעה הנפשית שלו ולכן לומדים שם מההתחלה את השפה של כל בעיה נפשית כדי לקבל כלים לאיזון אחר כך.

גם הפרעות אישיות זקוקות להבנה

בקצב החיים הרגיל לא תמיד אפשר להציע הבנה והכלה לאנשים שיש להם הפרעות אישיות קיצוניות עם השלכות קשות על ההתנהגות והשילוב בחברה. במקום כמו סניטי – רוח ים מעניקים לא רק הבנה כזאת והנחיה כיצד להשתלב בחברה אחר כך למרות האבחון, אלא גם טיפולים שונים בשיטות יעילות שמקיפות את כל הצרכים של המטופל. אפשר לקבל גם טיפול בהפרעת אישיות נרקיסיסטית שמקשה באמת על השתלבות נורמטיבית בחברה ללא מודעות לכך וגם כלים כיצד לעשות זאת נכון כדי לא להיות אאוטסיידר לכל החיים, למרות ההפרעה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here