מד"א ערוך לפתיחת משחקי המכביה ה-21

0
499
סירת הים-בולנס של מדא בכנרת - צילום דוברות מדא

מזה שנים רבות צוותי מגן דוד אדום מאבטחים רפואית את אירועי המכביה הנערכים בישראל. בימים אלו הסתיימו ההכנות וההערכות לאבטח רפואית את אירועי המכביה ה-21, שתיפתח ב-14.7 בטקס חגיגי במיוחד באצטדיון טדי בירושלים. מד"א, כארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל יאבטח רפואית את עשרות אלפי המשתתפים, בהם כ-10,000 ספורטאים שמגיעים ב-62 משלחות מ-58 מדינות, אח"מים ואורחים מרחבי העולם.

החובשים והפאראמדיקים של מד"א החלו את האבטחה הרפואית כבר השבוע באבטחת האימונים המקדימים ובהכנות לטקס הפתיחה ויעמדו בכוננות גבוהה במשך כל המכביה ועד לטקס הנעילה שיתקיים ב-25.7 בלייב פארק בראשון לציון.

את האימונים, התחרויות, הטקסים והאירועים המיוחדים הנוספים שייערכו במהלך המכבייה ה-21, יאבטחו אלפי חובשים ופרמדיקים של מד"א באמצעות מאות רכבי ההצלה והאמצעים הטכנולוגים מהמתקדמים בעולם, בהם סירת הים-בולנס של מד"א (לאבטחת התחרויות בכנרת) אופנועי מד"א, אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, רכבי שטח 4X4, טרקטורוני פינוי, ג'יפבולנס ועוד, גם מסוקי מד"א יעמוד בכוננות. כמו כן, אחיות של מגן דוד אדום יתנו מענה רפואי בשעות הערב בבתי המלון בהם שוהים משתתפי המכביה בירושלים, במרכז הארץ ובצפונה.

במוקד הארצי של מד"א (הממל"מ) נפתח מוקד מיוחד שעוקב ומרכז את הפעילות של צוותי מד"א בשטח. במהלך האירועים, ישימו במד"א דגש מיוחד על תחרויות פתוחות הנערכות תחת כיפת השמים, בהן טריאתלון, חצי מרתון, מרוץ אופניים ועוד. בתחרויות אלה, המושפעות ממזג האוויר החם במיוחד בימים אלה, יתלוו למשתתפים אופנועי מד"א וחובשים ופרמדיקים יהיו בכוננות באוהלי מרפאה הממוקמים בשטח.

 

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מד"א, כארגון ההצלה הלאומי של ישראל, עוסק לאורך השנה כולה באבטחת האירועים הלאומיים הגדולים ביותר, ואנו גאים לקחת חלק גם באירועי המכביה ה-21. מזה שנים רבות מד"א מאבטח את אירועי המכביה ועובד בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת ומטה המכביה וכלל הגורמים המעורבים. מד"א ערוך להגיש סיוע רפואי מהיר, איכותי ומקצועי לכל מי שיזדקק לכך במהלך התחרויות ובזמן שהותן של המשלחות בארץ. אני מאחל הצלחה רבה לכלל משתתפי התחרויות והנאה לכל אורחי המכביה".

מסוק מדא בכנרת – צילום דוברות מדא
גיפבולנס מדא – צילום ארכיון דוברות מדא

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here