ניתוחי אף – איך זה עובד?

0
699
ניתוחי אף - איך זה עובד?
קרדיט FREEPIK

האף שלנו נמצא במרכז הפנים לכן הוא איבר שנחשב כזה שמשפיע על המראה החיצוני שלנו. ניתוחי אף הם מבין הניתוחים הפלסטיים הראשונים שהחלו מנתחים לבצע, וכבר בתחילת שנות השבעים אפשר היה לראות לא מעט אנשים שאיבר זה בפניהם שופץ והפך להרבה יותר אסתטי, פרופורציונלי למבנה הפנים ומחמיא למראה החיצוני. 

כיום אפשר לשנות לחלוטין את המראה החיצוני ולהפוך אותו לטוב יותר באמצעות ניתוחי אף שמתבצעים בשיטות שונות ומתקדמות וחשוב לבחור את סוג הניתוח המתאים לכם ביותר, כמו גם את המנתח המומחה שיכול להבטיח תוצאות מעולות. 

אבל איזה סוגים של ניתוחי אף ישנם? 

לא רבים יודעים זאת אבל ניתוחים פלסטיים יש מסוגים שונים וחשוב להתאים אותם אל המצב הרפואי, אל המטופל אל הנסיבות ושאר פרמטרים. כאשר מטופל רוצה לבצע ניתוח לעיצוב אף, יש לבחור ולהתאים את התהליך לפנים, לגיל המנותח ולשאר לנסיבות שיש להתחשב בהן בהם בעת התאמת פרוצדורה כזו או אחרת. 

כיום יש סוגים שונים של ניתוחים שאפשר לבחור מהם, בזמן שמדובר בשלושה סוגים עיקריים. הנה 3 סוגים עיקריים של (אסטתי, רפואי או משולב) פרוצדורות שמנתחים בוחרים בהן: 

ניתוח אסתטי בלבד

זהו הסוג הראשון והוא ניתוח אסתטי בלבד מדובר בניתוח שאינו נעשה על רקע רפואי, אלא כזה שמטרתו לשפר את מראה הפנים ולהקנות להן פרופורציות. רפואי אז מה זה ניתוח אף אסתטי? מדובר בניתוח שאין לו קשר לסיבות רפואיות כמו למשל מחיצות עקומות או בעיות במערכות הנשימה, אלא שמדובר בניתוח שנועד לאפשר מראה אף הרבה יותר פרופורציונלי ונכון לפנים. 

ניתוח כזה מבצעים על ידי פעולות שונות החל מהרמת האף בזמן שהמטופל מורדם ולאחר מכן עיצוב שלו על ידי הצרה או שינוי הנחיריים, שינוי  של סחוסים, שיוף גשר האף במידה והוא נשרי או בולט, הרמה של הנחיריים והחלק התחתון שלו למראה סולד ושאר פעולות כמו הצרת נחיריים או קיצור אף. לעיתים יעשה יישור של האף בעוד שלפני הניתוח המנתח נפגש עם המטופל לתיאום ציפיות על פי הדמיה ממוחשבת שמדמה את התוצאות לאחר הניתוח. 

מה זה ניתוח אף רפואי משולב ניתוח פלסטי?

פרוצדורה כזאת מתאימה עבור מי שרוצה גם לעצב את האף וגם לפתור בעיה רפואית. זה יכול להיות מי שמחיצות אפו עקומות או מישהו שיש לו סינוסים באף ורוצה לבצע הסרה סינוסים ופתיחה של דרכי הנשימה ושינוי של האלמנטים האלה בתוספת עיצוב מראה אף. 

ניתוח רפואי בלבד

ניתוח כזה אינו כולל שינוי של האף או כל איבר אחר והוא נעשה בדרך כלל ללא חתכים אלא עם פעולות שנעשות בחדרה של כלי ניתוח לנחיריים, ללא קילוף ופתיחה של האף. בעת הפרוצדורה הרופאים משתמשים בכלים מזעריים מיקרוסקופים לפתיחת סינוסים או שינוי מחיצות ותיקון אלמנטים שגורמים לבעיות בנשימה ובבריאות. 

כאשר אתם רוצים לבחור את הניתוח שמתאים לכם  – התייעצו עם ד"ר מרקוס הראל מנתח  כירורגי וודאו כי הניתוח פותר לכם גם בעיות אסתטיות וגם בעיות רפואיות במידה וישנן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here