מכשירי שמיעה לאיכות חיים גבוהה יותר

0
258
קרדיט FREEPIK

מהרגע שמתגלה ליקוי שמיעה ועד לרגע שבו אתם מבינים שאתם יכולים בעצם לחיות איתם עוברים חיים שלמים. אנחנו יודעים היטב מהי התחושה שלכם. חשוב לנו שתדעו שזוהי לא גזירת גורל, כיום ישנם מכשירי שמיעה איכותיים שיכולים לשנות לכם את החיים. כל שעליכם לעשות הוא לבחור נכון, ובדיוק לשם כך אנחנו כאן בשבילכם.

מכשירי שמיעה – למה יש להם חשיבות גבוהה?

לפני שנספר לכם איך בקלות תוכלו לבחור את אותם מכשירי שמיעה לליקוי השמיעה שלכם, חשוב לנו שתבינו מהם ליקויי שמיעה ואיך מאבחנים אותם.

ליקוי שמיעה הוא למעשה ליקוי שמופיע פתאום סתם כך באמצע החיים, ובכל מיני מצבים. הוא יכול להגיע מגיל קטן, מגיל ההתבגרות, בגיל השלישי ואף בין לבין. הוא מופיע באוזן אחת, או בשתיהן.

האבחון נעשה באמצעות מכון שמיעה מקצועי המבצע בדיקה של שתי האוזניים, גם אם יש ליקוי שמיעה רק באוזן אחת. הסיבה לכך היא ליצור איזון במידת הצורך במקרה של ליקוי רק באוזן אחת והתאמת מכשירים בכל זאת לשתי האוזניים.

הבסיס לחשיבות הטיפול בליקוי השמיעה הוא למעשה שיפור איכות החיים. שיפור התקשורת עם הסביבה, שיפור השמיעה הבסיסית והתאמה אישית לרעשי רקע. כאשר יש פגם בשמיעה הכל בעצם מתערער ומשתבש, וישנם כיום מכשירי שמיעה איכותיים שיכולים לשנות את המאזן הזה ולהפוך אותו ליכולת לחיים נורמליים ואיכותיים כאילו שאין שום פגם או ליקוי בשמיעה.

מכשירי שמיעה – האם הם פותרים את הבעיה?

לא מעט אנשים חושבים שמכשירי שמיעה מרפאים ליקויי שמיעה אך חשוב להבהיר, שזוהי לא תרופה. מכשירי שמיעה פותרים את הביעה, אך לא מרפאים אותה.

הבחירה באנשי מקצוע מתאימים להתאמה אישית שמכשירי שמיעה כן ישפרו את איכות החיים. זאת בשל העובדה ששמיעה טובה מסייעת ברמה ויזואלית, פיזית, ומאפשרת תמיכה מהרגע הראשון. הטיפול הוא לא רק באמצעות אותם מכשירים. ישנם עוד עזרים נוספים שיכולים לסייע לכם.

אך ככל שמדובר בתרופות, זוהי לא תרופה, אלא אמצעי לשיפור איכות השמיעה שמביא לחיים איכותיים יותר, וברמה גבוהה מהסטנדרט לשמיעה טובה.

מכשירי שמיעה – כך תבחרו את הטוב ביותר

כל רכישה של מכשיר כלשהו, שירות או ליווי מקצועי מצריכים סקר שוק מתאים ואיכותי. חשוב לבדוק את האיכות, את האמינות, המקצועיות, ומן הסתם גם את העלות.

כולנו יודעים שלתקציב יש משמעות, וזה פרמטר שאינו נפרד מכל פרמטר אחר לשיפור איכות החיים. חשוב לבדוק ביטוחים פרטיים והשתתפות, השתתפות קופות החולים על סמך תנאי זכאות מסוימים ועוד.

רכישה של מכשיר שמיעה לפני הכל צריכה להתבסס על קבלת המלצות, חוות דעת וביקורות מאנשים שאתם סומכים עליהם. אם אין בנמצא, בדקו קבוצות מקצועיות, חוות דעת של לקוחות קודמים ולקוחות הווה וודאו שאכן המכשירים מביאים לתוצאות מיטביות בשיפור השמיעה.

גם בחירת אנשי המקצוע צריכה להתקיים בדיוק על אותו העיקרון, כי אלו למעשה יתאימו לכם את מכשירי השמיעה על סמך צרכים אישיים וליקוי מאובחן.

ליווי מכיל, מקצועי, אישי וצמוד מהרגע הראשון ועד לרגע קבלת המכשירים, כוונון המכשירים והשימוש בהם יסייע לכם להגיע לשיפור איכות חיים ברמה גבוהה. ובעצם להבנה, שאפשר לחיות עם ליקויי שמיעה ואין צורך לשנות את השגרה שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here