קבוצת לפידות משיקה את מרכז הדיאליזה "לפידות-ערד" – הבשורה החדשה בתחום טיפולי הדיאליזה בישראל

0
1786
עמי לפידות + ניסן בן חמו + אילן לפידות קרדיט צילום עין מצלמת עירית עשת

השבוע נערך, תחת כל ההוראות ומגבלות השעה, אירוע השקת מרכז הדיאליזה לפידות ערד, מרכז הדיאליזה החדיש והמתקדם בישראל אשר הושק על ידי קבוצת לפידות. המרכז החדש אשר כבר פועל וקולט מטופלים, מהווה בשורה של ממש לתושבי ערד והסביבה הזקוקים לטיפולי דיאליזה ומאפשר להם להימנע מנסיעות ארוכות ומשהייה במרחבים ציבוריים שונים ובכך מצמצם את רמת החשיפה שלהם ואת הסיכון להידבק בנגיף הקורונה. 

קרבתו של המרכז החדש לים המלח תאפשר למטופלי דיאליזה מכל רחבי ישראל ליהנות מחופשות בים המלח תוך שילוב טיפולי הדיאליזה במיוחד עבורם. בנוסף, בעתיד ישתלב המרכז ברשת מכוני דיאליזה בינלאומית הנמצאים ליד מוקדים תיירותיים ובכך יסייע למשוך תיירות חוץ לים המלח. מרכז הדיאליזה לפידות ערד אשר ינוהל על ידי ד"ר אלכסנדר שפר והאחות האחראית גב' שרה בלאיש, מצויד בציוד הרפואי ובטכנולוגיה מהמתקדמים בעולם של החברה הגרמנית BRAUN.B, וחברת DWA  אותן מייצגת קבוצת לפידות בישראל, חלקם מוצגים בפעם הראשונה בארץ.

בטקס נכחו עמי לפידות, יו"ר ובעלים של קבוצת לפידותאילן לפידות, מנכ"ל קבוצת לפידותעו"ד ניסן בן חמו, ראש עיריית ערדדודי אוחנונה, סגן ומ"מ ראש עיריית ערד ונציגי מרכז הרפואי שאלר ערד  חנוך אדלמן ויצחק גוטרמן.

אילן לפידות, מנכ"ל קבוצת לפידות:" המשימה של קבוצת לפידות היא לאפשר לציבור הישראלי את פתרונות הבריאות האיכותיים ביותר בעולם, כי לכולם מגיע להרגיש טוב יותר. מרכז הדיאליזה לפידות ערד הוא דוגמא מובהקת לעמידה שלנו כקבוצה במשימה שהצבנו לעצמנו. איכות חייהם של תושבי ערד והסביבה הזקוקים לטיפול דיאליזה עומדת להשתפר משמעותית בשל הקירבה של המרכז למקום מגוריהם, רמתו המקצועית ותנאי השהייה בו בזמן הטיפול. ברצוני להודות מקרב לב לעמותת שאלר, ראש עיריית ערד וכל מי שלקח חלק בפרויקט חשוב זה על שיתוף הפעולה והתמיכה לאורך הדרך".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here