מדרסים אורטופדיים – כל מה שרציתם לדעת

0
1000
מדרסים אורטופדיים – כל מה שרציתם לדעת
מקור freepik

מדרסים הנם משטחי ספוג/ג'ל המוכנים באמצעות טכנולוגיה מיוחדת, אותם מכניסים אל תוך הנעל כאביזר נוסף, והוא מיועד להעניק לרגל תמיכה והגנה מפני בעיות פיזיות אורטופדיות שונות. לדוגמה: כאבים ברגליים, בגב או אפילו בברכיים יכולים להיגרם כתוצאה מעמידה ממושכת או הליכה מרובה במהלך היום. חלק מהבעיות קשורות ביציבה וחלק משחיקה של הסחוסים והמפרקים. כתוצאה מהכאבים עוד חלקים בגוף עשויים להיות מושפעים. לכן, באמצעות מדרסים מותאמים אישית נוכל למנוע את הכאבים הללו, להפחית מהעומס על הרגליים ולחלק את המשקל בצורה נכונה על כף הרגל.

מהם מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית?

מדרסים אורטופדיים יהיו מדרסים מיוחדים שייוצרו באופן אישי ללקוח בהתאם למבנה כף הרגל שלו, אופן ההליכה שלו ופרמטרים נוספים שייבדקו במכון. אם אתם רוצים למנוע את הכאבים שאינם יועדים מה מקורם ובאופן כללי רוצים להפחית מהרגליים ומהגב שלכם בעת פעילות או עמידה ממושכים – זה יהיה הפתרון הטוב ביותר עבורכם. כמובן שיש סוגים שונים של מדרסים וההתאמה של מבנה המדרס צריכה להיות בהתאם למבנה הרגל שלכם ולכן מומלץ לפנות לסוכנות מדרסים ולבדוק מולם את הנושא.

בעיות נפוצות שבגינן נרצה להשתמש במדרסים אורטופדיים:

ישנם כמה מקרים שבהם נרצה להשתמש במדרסים אורטופדיים. כך למשל במקרה של קשת גבוהה. מדובר במקרה נפוץ בעיקר בעולם המערבי. המדרס ממלא את החלל שבין העקב והאצבעות ומסייע בדריכה מאוזנת יותר של כף רגל בעת עמידה/הליכה או כל פעילות אחרת. רגל שטוחה, או פלטפוס כפי שאתם עשויים להכיר אותו, הוא מצד שבו אזור מרכז כף הרגל נוגע במשטח הדריכה מה שעשוי להוביל לכאבי גף, רגליים ומקומות נוספים. על כן משתמשים במדרסים כדי לסייע ביציבה נכונה. חולי סוכרת גם כן עושים שימוש במדרסים כדי לסייע בזרימת דם תקינה יותר לכפות הרגליים והליכה מאוזנת יותר בכל צעד.

שימוש בטכנולוגיה מתקדמת להתאמת המדרסים:

אחד היתרונות הגדולים של הטכנולוגיה המתקדמת של ימנו היא השימוש במחשבים וכלים טכנולוגיים שונים כדי לייצר מוצרים התורמים לבריאות ולאורח החיים שלנו. אחד מהם הוא מכשיר מיוחד המדמה את מבנה כף הרגל שלנו ואת הצעדים שלנו, הדריכה על כף הרגל בעת הליכה, זאת כדי להתאימה את המדרסים באופן אישי לכל לקוח בהתאם למבנה כף הרגל שלו, סוג הצעד ואיזון המשקל על כף הרגל בעת הדריכה עליה.

לפרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבית למדרסים אורטופדיים מותאמים אישית צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here