עור צעיר ומראה רענן

0
246
12
קרדיט Canva

עם השנים אנחנו מזדקנים וניתן לראות את זה על הגוף שלנו – בגוף ובפנים. למשל, אנו נוטים לראות פנים נפולות הנובעות מאובדן אלסטיות, קמטים וקמטי הבעה. הסיבות שגורמות להזדקנות העור ולשינויים במבנה של הפנים הם ירידה בחלבונים הקולגן והאלסטין, תורשה של הזדקנות מוקדמת או מאורח חיים לא בריא הכולל עישון, שתייה מרובה של אלכוהול וחשיפה מרובה לשמש. נשים וגברים רבים לא אוהבים את הדרך בה הם נראים ככל שהם מתבגרים ומזדקנים ומחפשים דרכים שונות בכדי לשנות את המצב הקיים. כיום, קיימים פתרונות רבים המאפשרים טיפול בכל אותם פגמים אסתטיים. עם התקדמות הטכנולוגיה אנו מוצאים כיום טיפולים שאינם דורשים התערבות כירורגית אלא יכולים להסתכם באלחוש האזור והמשך פעילות שגרתית ללא צורך באשפוזים או הגבלות. הזרקת חומצה היאלורונית היא טכניקה פופולרית מאוד. עבור טיפול הזרקת חומצה היאלורונית מחיר משתנה והוא נקבע בהתאם לקליניקה בו מבוצע הטיפול, רמת המומחיות של המבצע וסוג החומצה.

המראה הטבעי

עם השנים, אנו משתנים ואיתם גם הרצונות שלנו, מודל היופי וגם הגוף שלנו. נשים רבות שעברו הגדלת חזה בוחרות לעבור הוצאת שתלים מהחזה ממגוון סיבות. אם בעבר הן בחרו לעבור השתלת חזה בכדי להגיע לחזה גדול יותר, לעיתים טעמם האסתטי משתנה והן בוחרות לחזור לחזה הקטן יותר והטבעי שלהן או החדרת שתלים אחרים בגודל אחר. גם השינויים הפיזיולוגיים הטבעיים שמתרחשים מהווים סיבה להוצאת השתלים. לעיתים נשים שעברו הגדלת חזה חוות כאבי גב שכן משקל השתלים עשוי להפריע ליציבה נכונה או חוות כאבים, אי נוחות וחוסר סימטריה עקב ריכוז גבוה של קופסית באזור השתל. לעיתים הוצאת השתלים נעשית עקב בלאי של השתלים עצמם שעשוי להוות סיכון בריאותי או מצב רפואי המחייב את הוצאתם. אומנם בניתוח הוצאת שתלים מהחזה לא מוכנס חומר זר אל הגוף ועל פניו הניתוח קל יחסית, אך חשוב מאוד לפנות אל קליניקות מקצועיות ובעלות מומחיות בתחום שיעשו את זה בצורה בטיחותית על מנת למנוע סיבוכים או צלקות.

אלונה שכטר פלסטיקה ואסתטיקה היא קליניקה ותיקה לטיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים בה מבוצעים מספר רחב של טיפולים למראה אסתטי בהתאמה למטופלים. הטיפול נעשה על ידי צוות מומחה תוך ליווי אישי, נעים ומקצועי. צלצלו אלינו 1800-210-210