למה נוצרים פצעים בפנים בזמן הריון?

0
245
קרדיט: FREEPIK

תקופת ההריון היא תקופה מאתגרת בה גופך עובר שינויים משמעותיים במיוחד. נשים רבות מספרות כי מדובר על התקופה הכי משמחת מצד אחד, אך מצד שני על תקופה מאתגרת ונוקשה. אחת מהבעיות הנפוצות ביותר בהריון היא הופעת פצעים בפנים מתחילתו ועד סופו. גם נשים שלא סבלו מאקנה בצעירותן, עשויות להתמודד לראשונה עם פצעים רבים. אנו כמובן לא מדברים על פצע פה ופצע שם, אלא על כמות של פצעים בכל הפנים. מהי הסיבה שבגללה נשים בהריון מתמודדות עם כמות גדולה של פצעים בפנים? הינה כל מה שאתן צריכות לדעת.

מדוע מופיעים פצעים בפנים בהריון?

הופעת פצעים בפנים בהריון זוהי תופעה שכיחה, כזו שפוקדת נשים רבים בתקופה הזו. הסיבה העיקרית להופעת הפצעים בהריון היא שינויים הורמונליים מאסיביים ומשמעותיים. השינויים ההורמונליים הם טבעיים, גופה של האישה עובר שינויים מהותיים. זוהי גם הסיבה שבגללה לנשים בהריון ישנם מצבי רוח משתנים באופן קבוע. השינויים ההורמונליים הללו דומים מאוד לשינויים ההורמונליים של נערים ונערות בגיל ההתבגרות. זה מה שגורם לנשים בהריון להתמודד עם פצעי אקנה שעשויים להתפשט על כל אזור הפנים.

כמה זמן הפצעים הולכים להישאר?

זוהי אולי אחת מהשאלות השכיחות ביותר בהקשר של פצעים בפנים בהריון. החדשות הטובות הן שלאחר הלידה מרבית הסיכויים שהפצעים פשוט ייעלמו כלא היו. אך שינויים הורמונליים יכולים להופיע גם לאחר הלידה, בעת ההנקה ומכל מיני נסיבות אחרות. את לא יכולה לקוות כי לאחר הלידה (כעבור תשעה חודשים) המצב יחזור לקדמותו. אנו מציעים לך לנקוט יוזמה ולנסות להעלים את פצעי האקנה בהקדם האפשרי.

התחילי לטפל בעצמך בהקדם

בזמן ההריון את טרודה בהמון דברים, לא בטוח שיהיה לך את הזמן להתחיל לטפל בפצעי האקנה. מה שאנו מציעים לך לעשות זה לבצע את הטיפולים השונים בהקדם האפשרי. תזכרי כי פצעים בפנים בהריון עשויים להחמיר, כל יום שעובר רק עלול להביא התמודדויות חדשות. תעשי לעצמך טובה ותתחילי לטפל בפצעים הללו הכי מוקדם שרק אפשר, גם אם את עסוקה בהמון דברים. את תראי כיצד השיפור יהיה מהיר יותר ממה שאת מעלה על דעתך.

כך תטפלי בפצעים בפנים בהריון

נדגיש כי בהריון לא כל התכשירים יהיו רלוונטיים, עלייך להתייעץ עם הרופא שמלווה אותך בתקופה זו. הביאי את עצמך למצב בו את מטפלת בפצעים, אך גם לא נאלצת לסכן את עצמך או את העובר. הדרך הכי טובה לטפל בפצעים בפנים בזמן ההריון היא להשתמש בכל מיני תכשירים ייעודיים. מדובר על תכשירים שמייבשים את הפצעים, וגורמים לכך שהם פשוט ייעלמו. כמובן שאת יכולה גם להשתמש בתכשירי היגיינה נוספים שירעננו את העור. גם ככה בתקופה הזו את לא נראית בשיאך, זוהי עוד דרך קטנה לשפר את ההרגשה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here