מדו"ח משרד הבריאות לשנת 2020 עולה: כללית מושלם הביטוח המשתלם ביותר שנה שישית ברציפות

0
558

התוכנית נותנת את ההחזר הכי גבוה ללקוחות ומציעה את הפרמיה הממוצעת הכי נמוכה

מדי שנה מפרסם משרד הבריאות דו"ח הסוקר את פעילות שירותי הבריאות הנוספים (שב"ן). מהדו"ח לשנת 2020 עולה כי גם בשנה זו, שנה שישית ברציפות, כללית מושלם ממשיכה להוביל  במדד ה Loss ratio (יחס העלויות הרפואיות מסך ההכנסות) בשקלול שני הרבדים זהב ופלטינום. היחס עמד על 81% בהשוואה לממוצע הקופות האחרות שעומד על 77%.

הדו"ח קובע כי ההכנסה הממוצעת לנפש בכללית מושלם היא הנמוכה מבין השב"נים הדבר מתבטא בין השאר בהשתתפות עצמית ממוצעת הנמוכה ביותר בכיסויים לתרופות ולניתוחים ובכך שלקוחות כללית מושלם מקבלים את ההחזר הכי גבוה מבין קופות החולים על שירותים שונים. בנוסף לכל אלה, הפרמיה הממוצעת למשפחה היא הנמוכה מבין כל קופות החולים.

בתקופת הקורונה כללית מושלם היחידה שפעלה להנגשת שירותים רפואיים באמצעות רפואה מרחוק בהשתתפות עצמית מופחתת, בחוות דעת שניה ובשירות מעבדה עד הבית.

שיעור החברים בכללית מושלם ממשיך לעלות בעקביות כל שנה בקרב כלל האוכלוסייה, שש שנים ברציפות, ועומד נכון לדצמבר על למעלה מ- 4.7 מיליון לקוחות.

לדברי רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית "אנו שמחים שדו"ח משרד הבריאות קובע, שנה שישית ברציפות, כי לקוחות כללית נהנים מהביטוח המשלים המשתלם והכדאי ביותר. מדובר בתוכנית המייצרת ערך ללקוחות בזכות מגוון של 80 כיסויים שניתן לממש בכל שלב במעגל החיים ובחסכון למשפחה בעת מימוש הזכאויות שמציעה התוכנית. הגידול בשיעור המצטרפים לתוכניות מהווה הוכחה לאמון בתוכנית ובכדאיותה".

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here