פורטל רפואי לשמירה על בריאותכם

0
2590
פורטל רפואי לשמירה על בריאותכם

רשת האינטרנט כבר חדרה מזמן לכל תחומי החיים והשפיעה עליהם באופן משמעותי. דברים אלו נכונים גם לגבי עולם הרפואה בו מביאה הרשת מגוון כלים חשובים לשמירה על הבריאות, ודוגמא נאה לכך מהווה אתר "רופא בקליק".

אתם משתמשים ברשת האינטרנט למגוון צרכים ומטרות: כדי לרכוש מוצרים, לשמוע על הנחות ומבצעים, לצפות בסרטים, לקרוא חדשות, לתקשר עם חברים וקולגות לעבודה – ועוד. אם כן, מדוע שלא להשתמש ביתרונות הברורים של הרשת גם בשביל למצוא מידע רפואי, להגדיל את המודעות לבריאותכם, לשאול שאלות ולמצוא רופאים?

אכן, רשת האינטרנט חוללה תמורות מהותיות בעולם הרפואי ובפרט בקשר שבין הציבור הכללי והמידע הזמין לו. כך לדוגמא, במקום להיות תלויים לחלוטין ברופאים עבור כל פיסת מידע, ולשם כך לפנות למרפאה בקופת החולים ולהמתין בתור – היום אפשר לקבל את המידע במהירות בלחיצת כפתור, בכלל בלי לצאת מהבית. יחד עם זאת, חשוב כמובן לקבל את המידע ממקור אמין ודוגמא טובה לכך מהווה האתר הרפואי "רופא בקליק". מדובר באתר המציע קשת רחבה של כלים וביניהם גם מגזין בריאות. במגזין תוכלו לקרוא כתבות על נושאים חשובים ומעניינים, למשל על טיפול שורש, רפלקסולוגיה, ביקורי רופאים עד הבית, רפואת עיניים, רפואת משפחה, בעיות פרוקטולוגיות ועוד. כמובן שהמידע אינו יכול להחליף ייעוץ רפואי עם רופא בארבע עיניים, אבל ברור גם שכדי לקבל מידע אמין עליכם להיכנס לפורטל שעוסק אך ורק בבריאות ורפואה – ולא בשלל נושאים אחרים.

כלים שיכולים לקדם את הבריאות שלכם

אתר "רופא בקליק" הוא דוגמא טובה לפורטל המציע מגוון כלים המסייעים לקידום הבריאות. כך לדוגמא, באתר ניתן למצוא מחשבון היריון ולידה המאפשר לנשים הרות לדעת בדיוק באיזה שבוע הן נמצאות, על ידי הכנסת התאריך האחרון של המחזור החודשי. כידוע, ישנה חשיבות גדולה לידיעת שבוע ההיריון בשביל לבצע את הבדיקות הדרושות, וגם כדי להתחיל להתכונן לקראת הלידה כמה חודשים מראש. בנוסף, באתר "רופא בקליק" אפשר למצוא מחשבון BMI – מדד המחשב את המשקל הרצוי שלכם בהתאם לגובה. התוצאות יכולות להראות האם אתם סובלים ממשקל גבוה או נמוך מהרצוי. לאחר מכן תוכלו להמשיך ולעיין בפורטל כדי למצוא כתבות הקשורות לתוצאות שהתקבלו במחשבון ההיריון או ה- BMI.

עוד שירות חשוב שמעניק הפורטל הוא מנוע חיפש המאפשר לכם למצוא רופאים בתחומים שונים ולפי אזור המגורים. כך לדוגמא, תוכלו למצוא באתר אורולוגים, קרדיולוגים, רופאי משפחה, רופאי שיניים, אורתופדים ועוד מומחים מתחומים שונים. זוהי דרך מצוינת לקצר ולמקד את חיפוש הרופאים ברשת, ולקבל את המידע הדרוש בשביל ליצור קשר עימם ועם מרפאותיהם.

מלבד האמור לעיל, אתר "רופא בקליק" מציע עוד מידע מגוון וכלים חשובים, כגון מחשבון קלוריות ומחשבון BMR. שווה היכנס אליו ולנצל את היתרונות של רשת האינטרנט עבור בריאותכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here